Reklaam 2.0

Reklaam 2.0

[lbmn_commentscount]

Advertising 2.0 on Paul Beelen’i nägemus reklaamist ja turundusest ning sellest, kuidas uued tehnoloogiad neid valdkondi muudavad. Üheks sõnumiks on see, et demokraatliku ülesehitusega internet lagundab harjumuspärast, ülalt alla, turundust ja asendab selle paljude inimeste ja gruppide omavahelise suhtlusega. Kuidas reklaamida kliendile, kellel on kogu tooteinfo koheselt käepärast ning tal on võimalik seda ka konkurentidega võrrelda.

Instead of fake, artificial commercial messages people can now get real life comments from peers on anything they want.

Kuidas jõuda inimesteni, kui meediaks on miljonid eraldiasuvad ajaveebid ja podcastid? Peamiste tehnoloogiatena toob ta välja ajaveebid, podcastid, video podcastid, vikid ja rss‘i. Näiteks kuulavad inimesed podcaste, mille teema on nii spetsiifiline, et peavoolu raadio ei saaks seda kunagi kajastada. Milline on sellises maailmas reklaami roll? Tõeliselt asjalik kirjutis tänapäeva turunduse, reklaami ja kommunikatsiooni suundadest.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading
    [lbmn_commentscount]
    1. Ma ei arva, et inimeste teadmised RSSist on väga määravad selle tehnoloogia levikul. Kui paljud teavad, mis on tcp/ip?

      Värskete uuringute järgi kasutab RSSi kolmandik internetikasutajatest (US & UK). Seda, et nad RSSi kasutavad teab aga vaid väike osa neist.

      Eestis on pilt ilmselt kehvem, pole näinud meie saitidel ja blogide "add to My X" (X={MSN, Yahoo, NewGator, Feedster, Pluck, AOL, jne}).

      RSS ei pruugi sel alal peamiseks tehnoloogiaks jääda aga tal on head võimalused ja inimesed ei peagi teadma, mis on RSS vaid pigem kasutama sellega kaasnevaid võimalusi.

    2. Sven kirjutas:
      "Peamiste tehnoloogiatena toob ta välja ajaveebid, podcastid, video podcastid, vikid ja rss’i. Näiteks kuulavad inimesed podcaste, mille teema on nii spetsiifiline, et peavoolu raadio ei saaks seda kunagi kajastada."

      Jutuks hea kyll. Ma arvan, et RSS ja Atom kuuluvad ikkagi friikide t66riistade hulka. Kui teha yks kysitlus, n2iteks, astuda suvalisse Eesti linna-liini-bussi v8i siis, kui on kahtlust, et linna-liini bussiga s8idavad liiga vaesed inimesed, siis m8nda pikamaa-liini-bussi, n2iteks liinil Tartu-Tallinn, ning siis kysida, et palju on siis neid inimesi, kes RSS’i uudiste kaevandamiseks kasutavad, siis ma arvna, et kui terve bussit2ie pealt ehk yhe v8i 2 leiab, siis on kah juba ylimalt h2sti l2inud.

    3. Pingback: RSS-i kasutajad ei tea, et nad RSS-i kasutavad

    4. Pingback: Ilma reklaamita

     

    Leave a Comment

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...