pri.ee

Käisin mina täna sõbra lehel kavandatava puhkusega seotud asju vaatamas, kui järsku puhkuse mõtted kus see ja teine kadusid ning mõtlesin, et pean töökuulutusi sirvima hakama. Nimelt olen mina suur internetiturunduse asjapulk ja tema ei ole, kuid Alexa näitas, et tema leht on maalima 8990. kõige vaadatum leht. Sevenline puhul kõigub see number vahemikus 75 ja 150 tuhat.

OK, see ei ole võimalik, mõtlesin ma ja asusin asja uurima. Mõtlesin, et kuna ta on suur filmi ja suurte-inimeste-asja huviline, siis ehk on ta mingi selle teemalise sisu üles riputanud ja internetikasutajate seas ootamatut populaarsust võitnud.

Natuke nuputades (ma pole just kõige kiirema taibuga) sain aru, et tegemist on kogu pri.ee domeeni liiklusega. Alexa tõi ka ilusti välja, millised pri.ee alamdomeenid on kõige käidavamad. klaabu.pri.ee 17%, takaja.pri.ee 12% ja aare.pri.ee 8%.

Alexa on ilmselt üks väheseid kohti kust saab mingit infot oma lehe populaarsuse kohta maailma mastabis. Seega, kui Alexa info peaks millegipärast oluline olema, siis ära pri.ee alamdomeeni kasuta (ee domeenipoliitika pole just suurem asi). Huvitav on aga see, et näiteks blogspot.com puhul näidatakse alamdomeene eraldi.

Tagged with:

7 thoughts on “pri.ee”

  • Hmm… Kuidas saab klaabu.pri.ee kõige suurema külastatavusega olla, kui sealt ilus "Forbidden" vastu vaatab?

  • YEAH, SURE, WE CARE!!

    Saatsin kuu aega tagasi alexale sellise kirja:

    pri.ee domain is similar to co.uk in a sense that it is not a domainsomeone uses, but a classificator domain for class of users (privatepersons in this case). so it would make sense to only count domains like mydomain.pri.ee.

    Täna tuli vastus, mis näitab, et neil on ikka täiesti savi ja nad isegi ei loe, mida neile saadetakse. Mitte, et see mingi üllatus oleks aga lihtsalt järjekordne huvitav tähelepanek:

    Thank you for contacting Alexa Internet.

    We apologize for the delay in replying to your message. Unfortunately, we are currently experiencing a backlog in our support capacity.

    If you are still experiencing difficulties, please reply to this message with the details and we will be happy to response as quickly as we can to your concerns.

    We appreciate and thank you for your understanding as we get back up to speed.

    Best regards,
    Alexa Internet Customer Service

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *