Äpardus

Äpardus

[lbmn_commentscount]

Juba aegade algusest on Netis kõik autoteemalised päringud ja brändid näidanud tulemustes Volkari bännereid. Ford, Opel, Audi, Toyota jne. Trend on ilmselt märgatav. See on väga positiivne, et Saksa Auto on otsingureklaami juba aastaid kasutanud ja konkurentidel on ilmselt kurb vaadata, kuidas nende brändipäringute kohal ilutseb Volkari sooduspakkumine.

Äpardus seisneb selles, et olenemata, kõigi konkurentide brändi juures reklaami näitamisest on neil kahe silma vahele jäänud üks oma kaubamärk – VW. Tegemist on päris märkimisväärse otsisõnaga Eesti mahtusid arvestades, nädalas sisestatakse seda otsingut Netisse peaaegu 1800 korda.

Äparduse põhjuseks, on see, et ei jälgita pidevalt oma märksõnadelisti. Nimelt, sel ajal kui nad esmalt omale märksõnareklaami tellisid, oli kahetäheliste otsingutega mingi jama. Neid kas ei saanud kasutada või miskit muud. Praeguseks on aga Neti tehnoloogiliselt muutunud ja VW päring osutunud väga kasulikuks.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
Continue reading

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
Continue reading

999 äriideed

Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
Continue reading

Intervjuu Seth Godin’iga

Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
Continue reading

Küsimused Seth Godin’ile

Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
Continue reading

Nüüd on internet väikese tähega!

Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
Continue reading

Sinu positsioon neti.ee otsingus

Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
Continue reading

Info visualiseerimine

Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
Continue reading
[lbmn_commentscount]
  1. Veel üks väike äpardus — hetkel “jookseb” Netis üks reklaam, kus kesksel kohal on internetiaadress “vu-vu-vu.tehnikataht.ee”. Kui see aadress aga lehitseja aadressireale sisestada, ei juhtu midagi, sest sellist serverit ei ole olemas.

    Lisaks ootaks ma sellisel aadressil olevalt lehelt infot, misasi see “vu-vu-vu” on, või siis “vü-vü-vü”, kui analoogiliselt sõnas “tehnikatäht” olevat täppidega tähte ei saanud kasutada. Või on see hoopis mingi uus keelereegel, et “www” nüüd niimoodi hääldatakse?

  2. Tundub, et VW domeen on siiski VW käes ja suunatud sobiva edasimüüja peale:

    volkswagen.ee – Patendibüroo Käosaar & Co OÜ
    Asutuse aadress: Tähe 94, 50107 Tartu
    Asutuse telefon: +372 738 3051
    Asutuse e-post: aivo.arula@kaosaar.ee
    administratiivne kontaktisik: Aivo Arula
    tehniline kontaktisik: Aare Paping

    saksa-auto.ee – Saksa Auto AS
    Asutuse aadress: Mustamäe tee 6 Tallinn, Harjumaa 10621
    Asutuse telefon: 611 5990
    kontaktisik: Kalev Paakspuu

    • Peep
    • December 12, 2007

    Probleem pole ilmselt registreerimises. Domeen http://www.volkswagen.ee on ilmselt juba saksa auto oma, sest on suunatud saksa-auto.ee lehele. Imelik on see, et nad seda ei kasuta.

  3. Ei tea, mõnikord on emafirmadel mingid reeglid, kes võib brändidomeeni regada. Saksa Auto ei ole näiteks tütar ja seega ei tohi regada vms.

    • Peep
    • December 12, 2007

    Saksa auto on jätnud domeeni volkswagen.ee kasutamata ja kasutab hoopis saksa-auto.ee domeeni. Huvitav milleks see hea on?

 

Leave a Comment

Priit Kallas

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

You may also like...

5 Responses

  1. Peep says:

    Saksa auto on jätnud domeeni volkswagen.ee kasutamata ja kasutab hoopis saksa-auto.ee domeeni. Huvitav milleks see hea on?

  2. priit says:

    Ei tea, mõnikord on emafirmadel mingid reeglid, kes võib brändidomeeni regada. Saksa Auto ei ole näiteks tütar ja seega ei tohi regada vms.

  3. Peep says:

    Probleem pole ilmselt registreerimises. Domeen http://www.volkswagen.ee on ilmselt juba saksa auto oma, sest on suunatud saksa-auto.ee lehele. Imelik on see, et nad seda ei kasuta.

  4. priit says:

    Tundub, et VW domeen on siiski VW käes ja suunatud sobiva edasimüüja peale:

    volkswagen.ee – Patendibüroo Käosaar & Co OÜ
    Asutuse aadress: Tähe 94, 50107 Tartu
    Asutuse telefon: +372 738 3051
    Asutuse e-post: aivo.arula@kaosaar.ee
    administratiivne kontaktisik: Aivo Arula
    tehniline kontaktisik: Aare Paping

    saksa-auto.ee – Saksa Auto AS
    Asutuse aadress: Mustamäe tee 6 Tallinn, Harjumaa 10621
    Asutuse telefon: 611 5990
    kontaktisik: Kalev Paakspuu

  5. Veel üks väike äpardus — hetkel “jookseb” Netis üks reklaam, kus kesksel kohal on internetiaadress “vu-vu-vu.tehnikataht.ee”. Kui see aadress aga lehitseja aadressireale sisestada, ei juhtu midagi, sest sellist serverit ei ole olemas.

    Lisaks ootaks ma sellisel aadressil olevalt lehelt infot, misasi see “vu-vu-vu” on, või siis “vü-vü-vü”, kui analoogiliselt sõnas “tehnikatäht” olevat täppidega tähte ei saanud kasutada. Või on see hoopis mingi uus keelereegel, et “www” nüüd niimoodi hääldatakse?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *