Otsin võrgust, ostan poest

Google poolt tellitud ja comScore Networks’i poolt läbiviidud uuringust, The Role of Search in Consumer Buying, sai jälle kinnitust asjaolu, et inimesed otsivad võrgust ja ostavad tavapoest.

Tulemused näitavad, et 25 protsenti otsingu sooritanutest ostavad otseselt päringuga seotud kaupu. Neist 37 protsenti sooritab ostu internetis ja 63 protsenti teeb seda tavalises, tellistest laotud, poes.

Need andmed on pärit USAst. Kuna meil on internetist ostu sooritanud inimeste osakaal vaid 6 protsenti, siis on interneti ja tavapoe vahekord siinmail ilmselt oluliselt rohkem tavapoe poole kaldu. Seetõttu on väga oluline koduleht oleks korras ka siis, kui sealt näiliselt suurt rahavoogu ei tule. Kaubandusseminaril ütlesin, et e-poest on tavapoe omanikele kasu ka siis, kui nad läbi selle mitte ühtegi asja ei müü.

Viidatud uuringust leiab ka ilusaid tabeleid statistikaga erinevate kaubagruppide kohta.

1 thought on “Otsin võrgust, ostan poest”

  • Olen ise jaekaubanduses tegev ja tegelen hetkel väga tõsiselt meie kodulehekülje arendamisega. Tänapäeva inimesed hindavad oma aega ja on ka mugavad (mina ka). Kui müüjal ei ole veebis korralikku infot müüdavate kaupade kohta, siis 99% tõenäosusega, ma ei viitsi ka tema kauplusesse kohale minna. Ja arvestades minusuguste tarbimisharjumusi, siis kokku tuleb see päris suur summa, mis neil kaupmeestel teenimata jääb.
    Isegi Säästumarketil on veebis kampaaniatoodete pildid ja hinnad väga ilusti väljas!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *