Ostjad tulevad otsingumootoritest

Otsingumootorid on üle kahe korra efektiivsemad kodulehele ostjate toomisel, kui teised internetiturunduse meetodid selgub WebSideStory hiljutisest uuringust. Otsingumootoritest saabunud külastajatest teevad ostu või muu soovitud tegevuse 2,30 protsenti külastajatest. Kõigist teistest kanalitest saabunud külastajatest sooritas soovitud tegevuse vaid 0,96 protsenti (nende hulka kuulusid bännerid, partnerlingid ja muud internetiturunduse võtted). Tulemus ei ole väga üllatav, kuid rõhutab veel märksõnapõhise reklaami ja turunduse efektiivsust ning otsingumootorite tähtsust internetiturunduses.

Samas on kõige efektiivsemaks külastajate allikaks käsitsi sisse toksitud aadress või bookmark. Inimestest, kes sisestavad aadressi käsitsi või kasutavad varem salvestatud bookmarki, sooritab soovitud tegevuse 4,23 protsenti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *