Noored

Guy Kawasaki juhtis hiljuti paneeli, kus 16-24 aastased ameerika noored rääkisid oma tehnoloogia ja meedia kasutamise harjumustest. Guy Kawasaki Hosts Next Generation Insights on tunni pikkune video, mis aitab mõista, kuidas noored eelnevatest põlvkondadest erinevad.

Kel pole aega video vaatamiseks võib leida kokkuvõtte Guy lehelt – Is Advertising Dead?. Natuke pikema ülevaate leiab siit GM, Dell and Nike: Why the Bubble Generation Won’t Buy From You. Milline on Eesti noorte käitumine pole küll täpselt teada, aga sellel on kindlasti ühiseid jooni ameeriklastega. Need, kes tahavad selle sihtgrupini jõuda peavad mõtlema, kuidas teha seda efektiivsemalt, kui suure telenuiaga lagipähe lajatades.

PS Samas on oluline tähele panna, et inimeste arvamus reklaamist ja reklaami mõju inimestele ei ole otseses seoses. Kunagi oli EPLis päevaküsimus, millele vastajatest teatas 90 või 95 protsenti, et reklaam neid ei mõjuta. Pean nentima, et kuulun selle mõjutatava 5 protsendi hulka.

You may also like...

2 Responses

  1. Validool says:

    Äkki on Rate hoti all seoses nende äraostuga – ma ei usu ometi, et HOT ise ilma abita topviide ulatub.

  2. priit says:

    Umbes mustmiljon eestlast kasutab hot.ee maili. sealt se number tuleb. Miks? ma ei tea. Kõik kes tahavad 2GB mailboxiga gmaili andke teada 🙂 Gmail on ju ka puhtas eesti keeles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.