Nimetu

Nimetu

[lbmn_commentscount]

Tegelen parasjagu oma auto remontimisega. Selle tegevuse käigus on silma jäänud, et kogu kliendisuhtlus on anonüümne. Jagatakse visiitkaarte, millel pole nime, inimesed ei tutvusta ennast ja kodulehtedel on vaid anonüümne tagasiside vorm või info@ mailiaadress.

No autofirmad autofirmadeks nad võibolla ei tea turundusest midagi aga sama kehtib ka paljude suurte ettevõtete kohta, kellel peaks küll raha jaguma, et endale natuke konsultatsiooni sisse osta. Mida suurem ja „jaem“ mingi ettevõte on seda anonüümsem ja külmem on suhtlemine. Olenemata sellest, et massimeedias üritatakse meile turundusvasaraga vastu pead virutada ja täiest kõrist karjuda „me hoolime“. Ega ikka ei hooli küll. Niipea kui probleemid tekkivad asutakse kaitsepositsioonile ja üritatakse kogu vastutus kliendile veeretada. Viidatakse lepingule ja öeldaks, et seal on ju täpselt kirjas, et meie oleme ässad ja sina putukas vaata ise kuidas hakkama saad.

Mina inimesena tahaks ka inimestega suhelda. Tunnistan, et ma ei tea täpselt, millise kulu tekitab anonüümsusest loobumine ja klientidega hästi suhtlemine aga ma oleksin küll nõus natuke rohkem maksma, selle eest et minusse kui inimesse suhtutaks.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
Continue reading

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
Continue reading

999 äriideed

Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
Continue reading

Intervjuu Seth Godin’iga

Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
Continue reading

Küsimused Seth Godin’ile

Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
Continue reading

Nüüd on internet väikese tähega!

Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
Continue reading

Sinu positsioon neti.ee otsingus

Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
Continue reading

Info visualiseerimine

Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
Continue reading
[lbmn_commentscount]
    • pilleriin
    • July 11, 2006

    out of office.. njah, ennast tundes unustan ma selle peale. lihtsam on ajada asju üldises mailis, kus iga saatja paneb oma nime ja telefoninumbri alla 🙂

    • Teadja
    • July 11, 2006

    Pilleriin: outofoffice?
    Priit: Täiesti päri. Lisaks on enamik veebilehti kirjutatud umbisikuliselt ja külmalt-kuivalt

  1. asja teine pool: ma jagan ka meelsamini oma nimetuid visiitkaarte. sest meil on graafikuga töö ja seega mind pole iga päev tööl. ja kui klient mailib mulle nt päeval, kui mind pole tööl ja pole ehk ka järgmisel päeval, siis on ta jälle pahane, et miks talle ei vastata.
    muidugi on kannatlikke kliente, kes sooviad suhelda vaid ühega meist ja see pole probleem – kuni see neile sobib.

 

Leave a Comment

Priit Kallas

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

You may also like...

3 Responses

  1. pilleriin says:

    asja teine pool: ma jagan ka meelsamini oma nimetuid visiitkaarte. sest meil on graafikuga töö ja seega mind pole iga päev tööl. ja kui klient mailib mulle nt päeval, kui mind pole tööl ja pole ehk ka järgmisel päeval, siis on ta jälle pahane, et miks talle ei vastata.
    muidugi on kannatlikke kliente, kes sooviad suhelda vaid ühega meist ja see pole probleem – kuni see neile sobib.

  2. Teadja says:

    Pilleriin: outofoffice?
    Priit: Täiesti päri. Lisaks on enamik veebilehti kirjutatud umbisikuliselt ja külmalt-kuivalt

  3. pilleriin says:

    out of office.. njah, ennast tundes unustan ma selle peale. lihtsam on ajada asju üldises mailis, kus iga saatja paneb oma nime ja telefoninumbri alla 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *