Neti.ee külastajad

Neti.ee külastajad

[lbmn_commentscount]

Vedelen kodus haigevoodis ja keerulisi mõtteid ei mõtle. Sellest tingituna tekkis uitmõte, et millal möödub Neti unikaalsete külastajate arv Eesti internetikasutajate arvust? 42. nädalal käis Netis juba 682160 unikaalset kasutajat. Viimased Emori andmed väidavad aga, et Eestis on 713 tuhat internetikasutajat. Teine mõte, mis neil 30 840 inimesel viga on, kes Netit ei kasuta ja kui kiiresti nad valgust näevad.

Siit näeme, et kõige popima telekanali, TV3, reach oli septembris 42,8 protsenti. Inimeste arvus päeva kohta on see veel Netist parem, aga küll see varsti üle läheb.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
Continue reading

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
Continue reading

999 äriideed

Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
Continue reading

Intervjuu Seth Godin’iga

Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
Continue reading

Küsimused Seth Godin’ile

Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
Continue reading

Nüüd on internet väikese tähega!

Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
Continue reading

Sinu positsioon neti.ee otsingus

Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
Continue reading

Info visualiseerimine

Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
Continue reading
[lbmn_commentscount]
    • Tarvot
    • October 30, 2006

    kommentaariks veel, et TNS Metrixi cookie pidi nö kustuma 3 kuuga. Ehk 3 kuu möödudes on tegemist täiesti uue kasutajaga.

    Olen KV.ee lehel kasutanud Gemiust ja olen mõelnud ka Google Analyticsi.
    Nende kahe erinevused olid väga väikesed ja olulist vahet ei olnud.
    Gemius on Poola päritolu tarkvara ja kasutame sellepärast, et oluline just Leedus (meil on leedus kinnisvaraportaal http://www.edomus.lt)

    Priit, millal kiire.ee Leetu jõuab?

  1. Allani jutu tasub kuulata ta teab, mis räägib.

    Kogu selle loo kokkuvõtteks pean ütlema, et tnsmetrix on praegu kindlasti kõige usaldusväärsem mõõdik, mis kindlasti omab mingit viga, aga see viga on kõigile võrdne.

    Erinevalt paljudelt teistest uurimismeetodites näitab tnsmetrix reaalselt kodulehel toimuvat, mitte ei kajasta inimeste arvamust sellest, mida nad kasutanud on…

    • AllanS
    • October 26, 2006

    Sorry kui kordan mõnda eelkommenteerijat.
    Oleme TNSi võrrelnud nelja erineva statistikamõõtjaga ning see annab selles võrdluses täiesti arusaadava e. adekvaatse tulemuse. Seega seda kahtluse alla ei seaks.
    Pigem on küsimus taolise mõõteviisi olemuses. Nimelt ei loe see inimesi vaid browsereid. Olulisemaid nihkeid või erinevusi on siin kolm:
    1) Inimene kasutab mitut arvutit. Kuna koduarvutite osakaal on kasvanud internetikasutuses juba 60/40 suhtele (tööl/kodus), siis paljud inimesed kasutavad kahte arvutit.
    2) Cookiesed siiski kustutatakse. Emor on ka küsitluse meetodis seda uurinud ning minu mäletamist mööda jäi cookide regulaarsete kustutajate arv 15% kanti. Samas on neede valdavalt heavy userid, kes "kulutavad" internetis palju lehekõlgi ja aega.
    3) Emori uuring, mille järgi öeldakse interneti penetratsiooni hõlmab üldjuhul vanusegruppi 15-74 (kaks korda aastas ka 6-74) st. välja jäävad nooremad, kes on samuti heavy userid. Vanuses 10-14 kasutab internetti üle 90%.
    Mis puudutab Netit, siis on ta jah enamusel vürku ühendujatel automaatne avaleht ning paljude kasutusharjumuses on Neti otsiaken võrdne browseri aadressireaga.

  2. Kui see on avaleheks rohkem kui 70 protsendil kasutajatest, siis järelikult nad näevad seal levat reklaami. Selles ongi kogu point. Kas nad edasi lähevad või mitte on vähe oluline eriti arvestades, et telekanalite reachi mõõtmisel lähevad arvesse kõik, kes on vähemalt minuti seda vaadanud. ilmselgelt nad ju reklaami ei näe. neti puhul aga küll.

    • Janek
    • October 24, 2006

    Mis sellest neti.ee’st niiväga mõõta. Niikuinii on paljud külastused aint seetõttu, et see on nö arvutivõhikutel esileheks pandud. Brauseriaken lahti ja neti.ee automaatselt ees.

    Huvitav mitu protsenti esilehelt edasi ei jõuagi?

    • toivo
    • October 24, 2006

    mõistlik on vaadata külastusi päevas. see on neti.ee-l ikkagi suurem kui populaarsemal tv saatel "pealtnägija"

    (kui oma blogi põhjal võin öelda et lisaks külastavad sati usinasti spämmimootorid. kindlasti on päevalehtede külastajate arvus need ka sees)

  3. Ma usun, et nad on spämmi ja eriti robotite filtreerimisel enamvähem tasemel. G Analytics saab enamusest aru ja eirab.

    • Teadja
    • October 24, 2006

    See on lihtsalt lollidele mulje avaldamiseks. Märkimisväärne osa on sellest erinevad otsingurobotid kindlasti. Äkki on nende unikaalne kasutaja 24 tunnise elutsükliga defineeritud ? (siis number jälle ysna väike).

  4. Samal teemal, et vanameedia õõtjad ei saa neti mõõtmisega hakkama kirjutas ka BusinessWeek Online (http://www.businessweek.com…). Samas nad ise seda muidugi ei tunnista. Aga ilmselgelt hakkab vanadel meedimõõtjatel fookus kaduma ja kuidas see uuesti teravaks saada on kuldaväärt küsimus:

    In June, Sternberg invited comScore’s researchers to his Palo Alto (Calif.) office to look at his company’s server logs. "Here is our data, and here is your data. Something is wrong!" he told them, to no avail.

    Aga ega ka alexatolistel uue meedia mõõtjatel paremini lähe:

    Blogs cite Alexa as gospel, and its graphs are part of nearly every startup’s pitch to investors. "It’s a giant pain," says George Zachary of Charles River Ventures. "If someone came up with something better, I’d fund them."

    See viimane lause oli siis see kuldaväärt osa. Hakake aga pihta!

  5. _kui näiteks cookiede baasil, siis inimesed, kes cookiesid kustutavad, kes surfavad mitme browseriga, kes kasutavad mitut arvutit või kes vahetavad lihtsalt oma arvuti uue vastu_

    ma kipun arvama, et see on suhteliselt väike osa kõigist kasutajatest. ma ei tea kedagi, kes viitsiks näiteks järjepidevalt küpsiseid kustutada.

    Siin on ajahorisondiks nädal. unikaalset külastajat nädalas, mis märgatavalt tõstab täpsust, lisaks on veel ka keskmine külastajate arv päevas. neti puhul 307 tuhat.

    • TmC
    • October 24, 2006

    Tuleks lähtuda hoopis teisest vaatenurgast – Keda loetakse unikaalseks kliendiks.

    kui näiteks cookiede baasil, siis inimesed, kes cookiesid kustutavad, kes surfavad mitme browseriga, kes kasutavad mitut arvutit või kes vahetavad lihtsalt oma arvuti uue vastu siis vaadake kui palju tuli kohe juurde unikaalseid kasutajaid. sama kehtib ka vastupidi – inimesed kes jagavad ühte arvutit ja ühte browserit.

    teiseks tuleks arvestada – kui kaua kestab üks unikaalne kasutaja. st kui see unikaalne kasutaja pole pool aastat enam antud leheküljel käinud siis kas ta on endiselt unikaalne kasutaja või on tegemist kaotatud kasutajaga ?

    statistika mõõtmisel on erinevaid vahendeid. kunagi oli olukord kus 2 erinevat ajalehte väitsid et nad on loetumad ajalehed. olidki. erinevate statistiliste vaatenurkade kaudu.

  6. Mina olen osades saitides täheldanud, et TNS Metrixi kasutajate arv langeb kokku Google Analyticsi visitite arvuga, unikaalsete kasutajate arv on Googlel aga väiksem kui TNS’is. Seetõttu on vahel kahtlus, et TNS’i kasutajate arv ei ole siiski kasutajate arv, vaid sama inimese erinevate päevade külastused lähevad eri kasutajatena kirja. Äkki keegi kes mõlemat kasutab saab ka võrrelda? Või ehk Neti või mõni top10 sait saab oma statistikat TNS’iga võrrelda?

  7. Pingback: Aina kasvab ja kasvab

  8. Pingback: Kasvab ja kasvab

 

Leave a Comment

Priit Kallas

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

You may also like...

14 Responses

  1. Mina olen osades saitides täheldanud, et TNS Metrixi kasutajate arv langeb kokku Google Analyticsi visitite arvuga, unikaalsete kasutajate arv on Googlel aga väiksem kui TNS’is. Seetõttu on vahel kahtlus, et TNS’i kasutajate arv ei ole siiski kasutajate arv, vaid sama inimese erinevate päevade külastused lähevad eri kasutajatena kirja. Äkki keegi kes mõlemat kasutab saab ka võrrelda? Või ehk Neti või mõni top10 sait saab oma statistikat TNS’iga võrrelda?

  2. TmC says:

    Tuleks lähtuda hoopis teisest vaatenurgast – Keda loetakse unikaalseks kliendiks.

    kui näiteks cookiede baasil, siis inimesed, kes cookiesid kustutavad, kes surfavad mitme browseriga, kes kasutavad mitut arvutit või kes vahetavad lihtsalt oma arvuti uue vastu siis vaadake kui palju tuli kohe juurde unikaalseid kasutajaid. sama kehtib ka vastupidi – inimesed kes jagavad ühte arvutit ja ühte browserit.

    teiseks tuleks arvestada – kui kaua kestab üks unikaalne kasutaja. st kui see unikaalne kasutaja pole pool aastat enam antud leheküljel käinud siis kas ta on endiselt unikaalne kasutaja või on tegemist kaotatud kasutajaga ?

    statistika mõõtmisel on erinevaid vahendeid. kunagi oli olukord kus 2 erinevat ajalehte väitsid et nad on loetumad ajalehed. olidki. erinevate statistiliste vaatenurkade kaudu.

  3. priit says:

    _kui näiteks cookiede baasil, siis inimesed, kes cookiesid kustutavad, kes surfavad mitme browseriga, kes kasutavad mitut arvutit või kes vahetavad lihtsalt oma arvuti uue vastu_

    ma kipun arvama, et see on suhteliselt väike osa kõigist kasutajatest. ma ei tea kedagi, kes viitsiks näiteks järjepidevalt küpsiseid kustutada.

    Siin on ajahorisondiks nädal. unikaalset külastajat nädalas, mis märgatavalt tõstab täpsust, lisaks on veel ka keskmine külastajate arv päevas. neti puhul 307 tuhat.

  4. priit says:

    Samal teemal, et vanameedia õõtjad ei saa neti mõõtmisega hakkama kirjutas ka BusinessWeek Online (http://www.businessweek.com…). Samas nad ise seda muidugi ei tunnista. Aga ilmselgelt hakkab vanadel meedimõõtjatel fookus kaduma ja kuidas see uuesti teravaks saada on kuldaväärt küsimus:

    In June, Sternberg invited comScore’s researchers to his Palo Alto (Calif.) office to look at his company’s server logs. "Here is our data, and here is your data. Something is wrong!" he told them, to no avail.

    Aga ega ka alexatolistel uue meedia mõõtjatel paremini lähe:

    Blogs cite Alexa as gospel, and its graphs are part of nearly every startup’s pitch to investors. "It’s a giant pain," says George Zachary of Charles River Ventures. "If someone came up with something better, I’d fund them."

    See viimane lause oli siis see kuldaväärt osa. Hakake aga pihta!

  5. Teadja says:

    See on lihtsalt lollidele mulje avaldamiseks. Märkimisväärne osa on sellest erinevad otsingurobotid kindlasti. Äkki on nende unikaalne kasutaja 24 tunnise elutsükliga defineeritud ? (siis number jälle ysna väike).

  6. priit says:

    Ma usun, et nad on spämmi ja eriti robotite filtreerimisel enamvähem tasemel. G Analytics saab enamusest aru ja eirab.

  7. toivo says:

    mõistlik on vaadata külastusi päevas. see on neti.ee-l ikkagi suurem kui populaarsemal tv saatel "pealtnägija"

    (kui oma blogi põhjal võin öelda et lisaks külastavad sati usinasti spämmimootorid. kindlasti on päevalehtede külastajate arvus need ka sees)

  8. Janek says:

    Mis sellest neti.ee’st niiväga mõõta. Niikuinii on paljud külastused aint seetõttu, et see on nö arvutivõhikutel esileheks pandud. Brauseriaken lahti ja neti.ee automaatselt ees.

    Huvitav mitu protsenti esilehelt edasi ei jõuagi?

  9. priit says:

    Kui see on avaleheks rohkem kui 70 protsendil kasutajatest, siis järelikult nad näevad seal levat reklaami. Selles ongi kogu point. Kas nad edasi lähevad või mitte on vähe oluline eriti arvestades, et telekanalite reachi mõõtmisel lähevad arvesse kõik, kes on vähemalt minuti seda vaadanud. ilmselgelt nad ju reklaami ei näe. neti puhul aga küll.

  10. AllanS says:

    Sorry kui kordan mõnda eelkommenteerijat.
    Oleme TNSi võrrelnud nelja erineva statistikamõõtjaga ning see annab selles võrdluses täiesti arusaadava e. adekvaatse tulemuse. Seega seda kahtluse alla ei seaks.
    Pigem on küsimus taolise mõõteviisi olemuses. Nimelt ei loe see inimesi vaid browsereid. Olulisemaid nihkeid või erinevusi on siin kolm:
    1) Inimene kasutab mitut arvutit. Kuna koduarvutite osakaal on kasvanud internetikasutuses juba 60/40 suhtele (tööl/kodus), siis paljud inimesed kasutavad kahte arvutit.
    2) Cookiesed siiski kustutatakse. Emor on ka küsitluse meetodis seda uurinud ning minu mäletamist mööda jäi cookide regulaarsete kustutajate arv 15% kanti. Samas on neede valdavalt heavy userid, kes "kulutavad" internetis palju lehekõlgi ja aega.
    3) Emori uuring, mille järgi öeldakse interneti penetratsiooni hõlmab üldjuhul vanusegruppi 15-74 (kaks korda aastas ka 6-74) st. välja jäävad nooremad, kes on samuti heavy userid. Vanuses 10-14 kasutab internetti üle 90%.
    Mis puudutab Netit, siis on ta jah enamusel vürku ühendujatel automaatne avaleht ning paljude kasutusharjumuses on Neti otsiaken võrdne browseri aadressireaga.

  11. priit says:

    Allani jutu tasub kuulata ta teab, mis räägib.

    Kogu selle loo kokkuvõtteks pean ütlema, et tnsmetrix on praegu kindlasti kõige usaldusväärsem mõõdik, mis kindlasti omab mingit viga, aga see viga on kõigile võrdne.

    Erinevalt paljudelt teistest uurimismeetodites näitab tnsmetrix reaalselt kodulehel toimuvat, mitte ei kajasta inimeste arvamust sellest, mida nad kasutanud on…

  12. Tarvot says:

    kommentaariks veel, et TNS Metrixi cookie pidi nö kustuma 3 kuuga. Ehk 3 kuu möödudes on tegemist täiesti uue kasutajaga.

    Olen KV.ee lehel kasutanud Gemiust ja olen mõelnud ka Google Analyticsi.
    Nende kahe erinevused olid väga väikesed ja olulist vahet ei olnud.
    Gemius on Poola päritolu tarkvara ja kasutame sellepärast, et oluline just Leedus (meil on leedus kinnisvaraportaal http://www.edomus.lt)

    Priit, millal kiire.ee Leetu jõuab?

  1. November 30, -0001

    Kasvab ja kasvab

    Kasvab ja kasvab

    Neti lõpetas rekordite purustamise ja nende külastajate arv vähenes natukene eelneva nädalaga võrreldes. Senini oli see aina 15 nädalat järjest aina ülesmäge rühkinud. Vahepeal jäi juba…

  2. November 30, -0001

    Aina kasvab ja kasvab

    Neti jõudis eelmisel nädalal uutesse kõrgustesse ja nende keskkonnas käis tervelt 692 369 unikaalset külastajat. Tiba veel ja siis ületatakse Eesti internetikasutajate arv, mis viimastel Emori andmetel…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *