Muutuv turundus

Muutuv turundus

[lbmn_commentscount]

Richard Edelman (maailma suurima sõltumatu PR-firma juht) kirjutab essees Me2 Revolution muutuvatest suhetest ettevõtete ja tarbijate vahel. Siiani on laialt levinud arvamus, et korporatiivne kommunikatsioon on kontrollitud ja kontrollitav. See mudel on aga muutumas ja üha rohkem osalevad selles kommunikatsioonis tarbijad, kes suhtlevad oma vahel võrdsetena.

Edelman’i korraldatud uuringust selgub, et kõige usaldusväärsemaks isikuks mingil teemal peetakse “teist inimest või kaaslast”. See trend on viimaste aastatega üha tugevamaks muutunud. Näiteks ettevõtte juht oli kõigis 11 uuringus osalenud riigis usaldusväärsete isikute nimekirja teises pooles.

Richard Edelman näeb põhjustena inimeste soovi olla rohkem kui tarbija, kuuluda sotsiaalsesse võrku ja jagada oma kogemusi teistega. Ta soovitab ettevõtetel infoga vabamalt ringi käia jagada seda oma töötajate ja tarbijatega, olla võimalikult läbipaistev.

Tegemist on samade mõtetega, millega The Cluetrain Manifesto tuli välja juba 2000. aastal, kuid mis on nüüd natukene korporatiivsemasse vormi rüütatud ja ka reaalsete uuringuandmetega toetatud. Internet on purustamas kommunikatsioonimonopoli, mis siiani on kuulunud ettevõtetele ja suurele meediale.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    No Responses

    1. November 30, -0001

      Kaebusteraamat

      Ajaveebideajastul on üha olulisem jälgida, et teie kliendid ei läheks rusikas taskus minema. Meedia ei ole enam print-tele-raado, mida saavad kontrollida vaid suured, sest väikestel ei ole vahendeid…

    2. November 30, -0001

      Turundus pärast Cluetrain’i

      HorsePigCow on kirjutanud suurepärase artikli, kuidas oma urundust inimlikumaks muuta: Marketing in the post-Cluetrain era toob välja 10 punkti, kuidas Cluetrain Manifestot ellu rakendada.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *