Mis on külastaja kvaliteet?

Mis on külastaja kvaliteet?

[lbmn_commentscount]

Ma kasutan tihti sellist väljendit nagu “külastaja kvaliteet”. Mõned inimesed on küsinud, mida see täpselt tähendab. Külastajate kvaliteet ei sõltu nende rasvasisaldusest ega muudest näitajatest vaid sellest, kui palju üks külastaja ettevõttele keskmiselt raha sisse toob.

Oletame, et kodulehel käib 1000 kasutajat kuus ja nende esitatud tellimused toovad keskmiselt 1000 krooni tulu, siis on ühe külastaja väärtus ettevõtte jaoks 1 kroon. Kui nüüd näiteks reklaamikampaaniaga tuua lehele lisaks 100 inimest, kes esitavad tellimusi 200 krooni eest, siis saame öelda, et kampaaniaga lehele toodud külastajate kvaliteet on parem regulaarsetest külastajatest (praktikas on oluline arvestada ka reklaamikampaaniale kulunud rahaga).

Internetiturundus jaguneb kahte harusse. Ühe eesmärgiks on külastajate arvu kasvatamine, kvaliteedile olulist tähelepanu pööramata. Eelneva näite põhjal võiks kasvatada külastuste arvu 2000 inimeseni nii, et tulu tellimustest suureneb 1500 kroonini. Tulemuseks on “kehvema” kvaliteediga külastajad, kuid tulu ettevõttele on kasvanud.

Teise võimalusena on internetiturunduse eesmärgiks külastajate kvaliteedi suurendamine ja nende tegutsema panemine. Selle asemel, et leida üha uusi ja uusi külastajate allikaid keskendutakse olemasolevate külastajate usalduse võitmisele ja nende vajaduste rahuldamisele. Selle tulemusena hakkavad olemasolevad külastajad rohkem tellima ja suureneb tulu ettevõttele.

Internetiturundus ei keskendu tavaliselt ainult ühele või teisele lähenemisele vaid üritab leida nende vahe optimaalset tasakaalu.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *