Mida jälgida uudiskirjade saatmisel

Mida jälgida uudiskirjade saatmisel

[lbmn_commentscount]

ClickZ kirjutab seitsmest faktorist, mida uudiskirjade ja kommetsmailide saatmisel jälgida (Watch Your Step: Seven E-Mail Landmines).

Hoidke oma andmebaasil silma peal. Kasu saadetud mailidest väheneb 55% iga poole aastakohta, kui te oma andmeid pidevalt ei uuenda.

Jälgige, milline on teie emailide kogumise poliitika. Andke inimestele teada, kui tihti ja miks te kirju saadate, kuidas sellest lahkuda saab jne. Pärast registreerumist kliendile saadetav kiri on ilmselt üks kõige olulisemaid kirju, mida te temaga vahetate. Jälgige, et teie lubadused oleksid vett pidavad. Et, vältida oma kirjade kohest kustutamist on soovitav kiri saate konkreetsele adressaadile ja asjakohase pealkirjaga. Kirja saajal peaks meenuma miks ta selle kirja sai.

Nagu eelnevalt mainitud, uudiskiri peab tähelepanu tõmbama eelvaateaknas ja sellega ennast lugema meelitama. Proovige sinna mahutada firma logo ja pealkiri, mis paneks kasutaja ka ülejäänud kirja lugema.

Olge isiklik! Postitustarkvara võimaldab teil, oluliste kulutusteta, iga kliendi poole isiklikult pöörduda. Tehke seda. Personaalne lähenemine suurendab oluliselt tagasisidet ja teie tegevuse tulemuslikkust.

Vaadake üle veebilehed, kuhu te emailist suunad ja andke neil edasi sama sõnumit, mida emailis. Analüüsige oma veebilehe statistikat ja tehke kindlaks, mis töötab ja mis mitte.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    1 Response

    1. November 30, -0001

      Tehke oma uudiskiri!

      Tehke oma uudiskiri!

      Uudiskirja üheks olulisemaks tulemuseks on see, et te saate koguda olemasolevate ja potentsiaalsete klientide e-posti aadresse ning saate nende nõusoleku neile aegajalt infot…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *