Mida jälgida kodulehele sisu kirjutamisel?

Mida jälgida kodulehele sisu kirjutamisel?

[lbmn_commentscount]

Tekstide kirjutamisel tuleks kasutada võimalikult vähe asesõnu ja üldisi nimetajaid nagu tooted, teenused, meie jne. Nende asemel on soovitav kasutada märksõnu, mis iseloomustavad teie lehte ja on seotud teie põhitegevusega.

Iga artikkel peaks keskenduma ühele konkreetsele teemale ja ka kasutatavad märksõnad peaksid vastama sellele artiklile. Siin on erandiks sellised lehed nagu “korduma kippuvad küsimused”, mille puhul on teema reeglina üldine ja ühel lehel võidakse puudutada väga erinevaid küsimusi. Ei ole mõtet kasutad märksõnu, mis antud teemaga ei haaku, lootuses, et see kuidagi lehe populaarsust suurendab.

Teksti pikkus

Artiklite kirjutamisel on soovitav jälgida, et nende pikkus oleks vähemalt 300 sõna (2000 märki ilma tühikuteta). Nii külastajad, kui ka otsingumootorid hindavad asjaliku ja sisukat informatsiooni.

Lehtede vahel linkimine

Kui lisatavas artiklis viidatakse teemale, mis on kodulehel juba olemas, siis tuleks ühelt artiklilt teisele viidata kasutades selleks viidatavat artiklit kirjeldavaid märksõnu. Kasutajad leiavad selliste linkide kaudu lisainfot ja otsingumootorid näevad, millised lehed on oma vahel seotud.

Liigendamine

Kasuta bold kirja ja vahepealkirju oluliste asjade välja toomiseks. See annab lugeja silmale pidepunkte ja teeb teksti paremini loetavaks. Samuti aitab see otsingumootoritel otsustada, mis on artiklis olulist. Ära kirjuta pikki tekstiblokke, sest need on väga raskesti loetavad.

Kirjuta inimestele

Kodulehele sisu lisamisel tuleb arvestada sellega, et te kirjutate seda inimestele, mitte otsingumootoritele. Otsingumootorid ei osta teie tooteid ega kasuta teie teenuseid. Tuleb leida tasakaal märksõnade tiheduse ja inimestele loetava teksti vahel. Kui tekst ei ole veenev ja külastaja ei tee seda, mida te temalt ootate, siis ei ole abi ka heast positsioonist otsingumootorites.

Mitte ainult müük

Kirjutage artikleid teemadel, mis teie külastajatele huvi võivad pakkuda. Ärge kirjutage ainult müügijuttu vaid andke nõu ja aidake inimestel oma probleemidele lahendused leida. Enamus teie kodulehe külastajatest ei ole veel nüüd-kohe-ostan-faasis ja seega tuleb neid suunate ja tekitada neis teie vastu positiivseid emotsioone.

Tehnilised elemendid

Otseselt otsingumootoritele mõeldud elementidest tuleks jälgida, et lehe tiitel oleks asjakohane ja sisaldaks sobivaid märksõnu. Ka lehe kirjeldus ehk description meta tag peaks olema temaatiline ja andma ülevaate lehe sisust.

Lisa infot veebi kirjutamise kohta leiab siit:
Märksõnad
What SEO Copywriting Is… and Isn’t
11 Techniques to Increase Page Views on Your Blog

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    3 Responses

    1. November 30, -0001

      Kodulehe sisu

      Kirjuta asjalikke ja kodulehe külastajale vajalikke artikleid. Jube suure hulga ettevõtete kodulehtedel on sisuks toodete ja teenuste üldine kirjeldus, hinnainfo ning teave selle kohta kust ja kuidas…

    2. November 30, -0001

      Sisu tähtsusest

      Ma olen suur sisu sõber. Mida rohkem sisu kodulehele pannakse seda rõõmsamaks läheb minu tuju. Olen arvamusel, et sisu on toimiva kodulehe kõige olulisem osa ja ilma selleta on väga raske oma keskkonda kasutaj…

    3. November 30, -0001

      Kuidas nähtavaks saada?

      Jätkuvalt küsivad inimesed minult, kuidas otsingumootorites paremini välja tulla. Ja minu vastus on jätkuvalt, sisu, sisu, sisu. Täna vastasin hommikul kahele selle teemalisele mailile ja et tegemist…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *