Mida jälgida HTML uudiskirja loomisel

Mida jälgida HTML uudiskirja loomisel

[lbmn_commentscount]

Kuidas luua selline HTML uudiskiri, mis võimalikult suure tõenäosusega oleks kasutaja ekraanil selline nagu te ise seda näete. Designing B2B E-Mail for Deliverability toob välja üheksa olulisemat asja, kuidas HTML uudiskirja luua ja mida jälgida selleks, et kõik korralikult toimiks.

Ise soovitaksin veel üritada võimalikult palju asju teha ära HTML koodi ja CSS-iga, sest tänapäeval blokeerivad peaaegu kõik mõistlikud mailikliendid kirjas kasutatud pildid, mis ei ole kirja manusena kaasas.

Kõige olulisem on muidugi testimine. Enne postitusnimekirjale laiali saatmist saada kiri endale, töökaaslastele ja sõpradele kontrollimiseks, nii väldite ebameeldivaid üllatusi.

Üks oluline test, mida ma soovitan kasutada seoses piltide blokeerimisega on vaadata oma kirja nii, et kõik pildid kuvatakse “katkistena”. Kui jääd rahule sellega, mida näete, siis võid uudiskirja teele saata.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading
    [lbmn_commentscount]
    1. Lisaks veel seda, et vähegi suuremate postitusnimekirjade puhul tuleks võimalusel segmenteerida. Mida personaalsem on kiri ja selle sisu seda paremaid tulemusi võib oodata.

    2. Üks tähtsamaid asju mida teha on uudiskirja testimine erinevate spämifiltrite ja nende seadetega. Paljud Eestis saadetavad uudiskirjad on küll sellised, et paarkümmend protsenti neist jääb filtritesse kinni. See tähendab, et paarkümmend protsenti lugejatest on teie jaoks kadunud. Seega ei muud kui spamassassin ja teised filtrid ette ja katsetama, maili päisest näeb täpselt, mille eest punkte saab, vastavalt sellele siis uudiskirja või selle laialisaatmise softi ümber kirjutama.

      Kasutajate analüüs võib uudiskirjas isegi tavalisest veebilehest tähtsam olla: kes kirja üldse avab, kes mis linkidel klikib, kui palju mõjutab lingi asukoht läpaka Outlooki aknas seal klikkimist jne. Jällegi palju võimalusi loetavust suurendada.

      Ka uudiskiri võib olla erinev ning erinevad on ka sihtrühmad, kellele eri tüüpi kirja vaja. Mõni loeb kirja vaid mailiaknas ja kunagi midagi ei kliki, mõni tahab jälle ainult linke saada.

      Esimene aasta või vähemalt 6 kuud on uudiskirja puhul minimaalne õppimise aeg, teisel aastal tasub juba häid tulemusi oodata.

     

    Leave a Comment

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    2 Responses

    1. Üks tähtsamaid asju mida teha on uudiskirja testimine erinevate spämifiltrite ja nende seadetega. Paljud Eestis saadetavad uudiskirjad on küll sellised, et paarkümmend protsenti neist jääb filtritesse kinni. See tähendab, et paarkümmend protsenti lugejatest on teie jaoks kadunud. Seega ei muud kui spamassassin ja teised filtrid ette ja katsetama, maili päisest näeb täpselt, mille eest punkte saab, vastavalt sellele siis uudiskirja või selle laialisaatmise softi ümber kirjutama.

      Kasutajate analüüs võib uudiskirjas isegi tavalisest veebilehest tähtsam olla: kes kirja üldse avab, kes mis linkidel klikib, kui palju mõjutab lingi asukoht läpaka Outlooki aknas seal klikkimist jne. Jällegi palju võimalusi loetavust suurendada.

      Ka uudiskiri võib olla erinev ning erinevad on ka sihtrühmad, kellele eri tüüpi kirja vaja. Mõni loeb kirja vaid mailiaknas ja kunagi midagi ei kliki, mõni tahab jälle ainult linke saada.

      Esimene aasta või vähemalt 6 kuud on uudiskirja puhul minimaalne õppimise aeg, teisel aastal tasub juba häid tulemusi oodata.

    2. priit says:

      Lisaks veel seda, et vähegi suuremate postitusnimekirjade puhul tuleks võimalusel segmenteerida. Mida personaalsem on kiri ja selle sisu seda paremaid tulemusi võib oodata.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *