Mida jälgida HTML uudiskirja loomisel

Kuidas luua selline HTML uudiskiri, mis võimalikult suure tõenäosusega oleks kasutaja ekraanil selline nagu te ise seda näete. Designing B2B E-Mail for Deliverability toob välja üheksa olulisemat asja, kuidas HTML uudiskirja luua ja mida jälgida selleks, et kõik korralikult toimiks.

Ise soovitaksin veel üritada võimalikult palju asju teha ära HTML koodi ja CSS-iga, sest tänapäeval blokeerivad peaaegu kõik mõistlikud mailikliendid kirjas kasutatud pildid, mis ei ole kirja manusena kaasas.

Kõige olulisem on muidugi testimine. Enne postitusnimekirjale laiali saatmist saada kiri endale, töökaaslastele ja sõpradele kontrollimiseks, nii väldite ebameeldivaid üllatusi.

Üks oluline test, mida ma soovitan kasutada seoses piltide blokeerimisega on vaadata oma kirja nii, et kõik pildid kuvatakse “katkistena”. Kui jääd rahule sellega, mida näete, siis võid uudiskirja teele saata.

2 thoughts on “Mida jälgida HTML uudiskirja loomisel”

  • Üks tähtsamaid asju mida teha on uudiskirja testimine erinevate spämifiltrite ja nende seadetega. Paljud Eestis saadetavad uudiskirjad on küll sellised, et paarkümmend protsenti neist jääb filtritesse kinni. See tähendab, et paarkümmend protsenti lugejatest on teie jaoks kadunud. Seega ei muud kui spamassassin ja teised filtrid ette ja katsetama, maili päisest näeb täpselt, mille eest punkte saab, vastavalt sellele siis uudiskirja või selle laialisaatmise softi ümber kirjutama.

    Kasutajate analüüs võib uudiskirjas isegi tavalisest veebilehest tähtsam olla: kes kirja üldse avab, kes mis linkidel klikib, kui palju mõjutab lingi asukoht läpaka Outlooki aknas seal klikkimist jne. Jällegi palju võimalusi loetavust suurendada.

    Ka uudiskiri võib olla erinev ning erinevad on ka sihtrühmad, kellele eri tüüpi kirja vaja. Mõni loeb kirja vaid mailiaknas ja kunagi midagi ei kliki, mõni tahab jälle ainult linke saada.

    Esimene aasta või vähemalt 6 kuud on uudiskirja puhul minimaalne õppimise aeg, teisel aastal tasub juba häid tulemusi oodata.

  • Lisaks veel seda, et vähegi suuremate postitusnimekirjade puhul tuleks võimalusel segmenteerida. Mida personaalsem on kiri ja selle sisu seda paremaid tulemusi võib oodata.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *