Linkide tähtsusest

Kunagi ammu-ammu kirjutasin linkidest, aga kuna see on väga oluline teema, siis mõtlesin, et kordamine on tarkuse ema.

See kui palju teie veebikeskkonnale viidatakse määrab otsingumootorite jaoks, kui oluliseks nad teie lehte peavad. Lihtsustatult võib öelda, et mida rohkem linke teie lehele viitab seda paremat positsiooni on teil võimalik otsingutuleustes saavutada. Lingid on praegu ainsaks faktoriks, mille alusel otsingumootorid saavad internetis olevaid seoseid analüüsida ja see asjaolu ei muutu niipea.

Erinevatel linkidel on erinev kaal. Neid tegureid, mis määravad lingi kaalu on väga mitmeid, aga üks olulisemaid on viitava lehe populaarsus ja selle teema seotus teie lehe teemaga. Üldiselt lisab lingile kaalu igasugune info, mis aitab otsingumootoril aru saada, millest viitav ja viidatav leht räägivad. Seetõttu tuleks viidete puhul kasutada tekstilinke ja lingitekstina teie jaoks olulisi märksõnu. Näiteks Sevenline internetiturundus on hea link, aga kliki siia on mõnevõrra kehvem.

Kui teie keskkonnale keegi ei viita, siis tasuks uurida, kust viiteid saada. Selleks on üks lihtne vahend Yahoo otsingumootori näol. Sisestage otsingusse mõne eduka konkurendi kodulehe aadress järgmise päringuna linkdomain:www.edukaskonkurent.ee -site:www.edukaskonkurent.ee. Nii saate aimu, kust üldse linke leida. Proovige oma partnerid ja kliendid endale viitama saada. Veenduge, et internetiartiklites, milles teist räägitakse oleks kindlasti viide teie kodulehele. Uurige temaatilisi keskkondi ja erala portaale, suhelge foorumites ja blogides ning leidke võimalus neist oma lehele viiteid saada.

Tagged with:

1 thought on “Linkide tähtsusest”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *