Liiga palju sisu

Liiga palju sisu

[lbmn_commentscount]

Ühe jutuajamise käigus soovitasin kodulehel kirjutada kõigest, mis potentsiaalseid ja ka olemasolevaid kliente huvitada võiks. Arvutasin kiiresti näppudel ja varvastel kokku, et kohe oleks võimalik kirjutada vähemalt kakskümmend artiklit antud ettevõttega seotud teemadel ja siis jääks veel paras ports varuks, mida hiljem lisada.

Esimeseks reaktsiooniks oli, et kes selle kõik valmis kirjutab ja sellele järgnes kohe, et kes selle kõik läbi loeb?

Minu seisukohta selles asjas on järgmine. Sisu ei ole kunagi liiga palju. Tuleb endale selgeks teha, et koduleht ei ole juturaamat, mis otsast otsani läbi loetakse vaid sarnaneb pigem mõnele teatme teosele, millest igaüks vaid väikest osa kasutab. Seega on oluline kirjutada teemadel, mis teie kasutajaid huvitavad ja arvestada sellega, et üht või teist konkreetset artiklit võib lugeda vaid murdosa teie kodulehe külastajatest.

Kui teis on piisavalt sisu, et rahuldada enamus külastajate soovid, siis on oluline jälgida, et nad selle ka üles leiaksid. Suurtes keskkondades on erakordselt oluline pöörata tähelepanu navigatsioonile ja kasutajasõbralikkusele. Muidu võib juhtuda nii, et külastaja lahkub lehelt olenemata sellest, et see sisaldab just täpselt seda, mida ta otsis. Ta lihtsalt ei suuda seda leida.

Kokkuvõtteks, ei ole liiga palju sisu, on halvasti struktureeritud ja viletsa navigatsiooniga lehed ning sisu, mis ei arvesta kasutaja soovide ja/või vajadustega. Sisu on see, mis toob külastaja lehele.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading
    [lbmn_commentscount]
    1. Ma arvan, et need firmad, mille kasumimarginaal on 1 protsendi kandis teevad ka päris märgatavalt käivet. Selleks, et üks keskmine palk välja maksta peaks käive olema üle ühe miljoni krooni. Selliste ettevõtete käibed ongi väga suured. Lisaks tasuks märkida, et B2B-sektoris, kus taolised ettevõtted kipuvad olema on internetis oleval faktilisel materjalil veel suurem tähtsus, kui jaetarbija puhul.

      Loomulikult tuleb iga tegevuse juures arvestada investeeringu tasuvust ja mina väidan, et asjaliku sisu loomine kodulehele on üks kuluefektiivsemaid meetodeid tänapäeva turunduses. Selge, et ei tohi kirjutada midagi juhuslikult, kuid tehes asja eesmärgistatult ja läbimõeldult, siis ei ole just palju kanaleid, mis sellele ligi pääseksid.

    2. Arvasin aastaid tagasi samamoodi, kuid mitte enam. Sageli kulutatakse sisule liiga palju auru ja raha. Olen näinud palju saite, kus sisu jääb lugemata ja seda raha ei teeni firma kunagi tagasi.

      Paari hea lehekülje või ühe artikli kokkupaneku kulu võib ulatuda paari tuhande kroonini. Oletame, et firma kasumimarginaal on 1%. See tähendab, et selle artikli tõttu peaks firmale käivet juurde tekkima 100-200 tuhande eest. Kui ei, oli sisu loomine kahjulik.

      Igal juhul peab mõtlema, kui palju sisu loomine maksab, nii enda töötajate ajana kui ka väliste konsultantide tasuna. Sageli on kasulikum hoida veeb lihtne ja suhteliselt infotühi, mitte toota sisu, mida ei loeta või mis käibeks ei muundu.

    3. Pingback: Sisu tähtsusest

    4. Pingback: Kuidas nähtavaks saada?

     

    Leave a Comment

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    4 Responses

    1. Arvasin aastaid tagasi samamoodi, kuid mitte enam. Sageli kulutatakse sisule liiga palju auru ja raha. Olen näinud palju saite, kus sisu jääb lugemata ja seda raha ei teeni firma kunagi tagasi.

      Paari hea lehekülje või ühe artikli kokkupaneku kulu võib ulatuda paari tuhande kroonini. Oletame, et firma kasumimarginaal on 1%. See tähendab, et selle artikli tõttu peaks firmale käivet juurde tekkima 100-200 tuhande eest. Kui ei, oli sisu loomine kahjulik.

      Igal juhul peab mõtlema, kui palju sisu loomine maksab, nii enda töötajate ajana kui ka väliste konsultantide tasuna. Sageli on kasulikum hoida veeb lihtne ja suhteliselt infotühi, mitte toota sisu, mida ei loeta või mis käibeks ei muundu.

    2. priit says:

      Ma arvan, et need firmad, mille kasumimarginaal on 1 protsendi kandis teevad ka päris märgatavalt käivet. Selleks, et üks keskmine palk välja maksta peaks käive olema üle ühe miljoni krooni. Selliste ettevõtete käibed ongi väga suured. Lisaks tasuks märkida, et B2B-sektoris, kus taolised ettevõtted kipuvad olema on internetis oleval faktilisel materjalil veel suurem tähtsus, kui jaetarbija puhul.

      Loomulikult tuleb iga tegevuse juures arvestada investeeringu tasuvust ja mina väidan, et asjaliku sisu loomine kodulehele on üks kuluefektiivsemaid meetodeid tänapäeva turunduses. Selge, et ei tohi kirjutada midagi juhuslikult, kuid tehes asja eesmärgistatult ja läbimõeldult, siis ei ole just palju kanaleid, mis sellele ligi pääseksid.

    1. November 30, -0001

      Sisu tähtsusest

      Ma olen suur sisu sõber. Mida rohkem sisu kodulehele pannakse seda rõõmsamaks läheb minu tuju. Olen arvamusel, et sisu on toimiva kodulehe kõige olulisem osa ja ilma selleta on väga raske oma keskkonda kasutaj…

    2. November 30, -0001

      Kuidas nähtavaks saada?

      Jätkuvalt küsivad inimesed minult, kuidas otsingumootorites paremini välja tulla. Ja minu vastus on jätkuvalt, sisu, sisu, sisu. Täna vastasin hommikul kahele selle teemalisele mailile ja et tegemist…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *