Kulutused internetireklaamile suurenevad

Bloomberg kirjutab, et 2006. aastal suurenevad kulutused internetireklaamile kiiremini, kui analüütikud seda varem ennustasid. Credit Suisse First Boston analüütik Heath Terry on suurendanud oma interneti reklaamikasvu prognoosi 21 protsendilt 32 protsendile ning 2006. aastal kulutatakse reklaamile internetis 16,6 miljardit dollarit. Sellelt aastalt oodatakse reklaamklippide (rich media) jõudmist massidesse.

Eesti kohta sellised andmed puuduvad. Kindlasti kasvab ka meil internetireklaami maht, aga kui palju seda võib ainult oletada. Eesti internetiteklaamimahu kohta infot otsides sattusin sellisele huvitavale artiklile aastast 2001: Margus Järv: Tee eikuhugi.

2 thoughts on “Kulutused internetireklaamile suurenevad”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *