Kuidas teha veebipoodi?

Kuigi pealkirjast võib arvata ma olen hulluks läinud, siis ma ei hakka siiski raamatut kirjutama. Annan ainult viite ühele väga huvitavale uuringule, mille eesmärgiks oli teha kindlaks, kus peaksid asuma erinevad veebipoe komponendid. Examining User Expectations for the Location of Common E-Commerce Web Objects.

302 katsealusega uuringus pidid inimesed osutama, kus nende arust peaksid asuma veebipoe lehel erinevad objektid nagu ostukorv, login-ala, abi, link avalehele jne. Kuigi andmed on pärit 2002. aastast siis peaks see info olema suhteliselt aegumatu (10 aastat?) ja igal e-poepidajal oleks mõistlik sellele vähemalt pilk visata.

Kindlasti tasuks vaadata ka Google heat mapi (siin ka sellest, kuidas AdSense’i foorumis rakendada), mille nad on avaldanud oma AdSense programmi paremaks tööle rakendamiseks ja mis näitab, millistel positsioonidel olevad reklaamid saavad kõige suurema tähelepanu osaliseks.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *