Kuidas nähtavaks saada?

Kuidas nähtavaks saada?

[lbmn_commentscount]

Jätkuvalt küsivad inimesed minult, kuidas otsingumootorites paremini välja tulla. Ja minu vastus on jätkuvalt, sisu, sisu, sisu. Täna vastasin hommikul kahele selle teemalisele mailile ja et tegemist oli hästi kompaktse vastusega, siis mõtlesin selle ka siia postitada.

Sisuste ei saa üldiselt üle ega ümber. Mida rohkem sisu, seda rohkem lehed otsingumootoritele meeldivad. Kujundus ei ole primaarne kodulehe element, kuigi see näib nii. Tihti sellepärast, et raju kujundusega püütakse varjata sisu puudumist. Ma arvan, et kujundus peaks olema „üle lati“, aga mitte „rekord“. Kujundus iseenesest ei määra see mingilgi määral tulemusi otsingutes.

Sisu kallale asumisel soovitan jälgida mudelit mida ise kasutan – Milleks? Kellele? Mida? Selle kohta leiab lähema infot kodulehel olevast artiklist Kuidas teha toimivat koduleht.

  1. Seadke, konkreetne, numbriline ja äriline, eesmärk. Positsioon otsingumootoris ei ole hea eesmärk. Hea eesmärk on "Soovime saada kodulehelt 10 päringut nädalas" või „Tahame suurendada tellimusi kodulehelt 100000 krooni võrra kuus“.
     
  2. 2. Kes on see, kellele te peaksite silma alla sattuma, et oma seatud eesmärk saavutada? Kes on kõige suurema potentsiaaliga sihtrühm? Sellele küsimusele õige vastuse saamine on väga oluline, sest muidu võite kulutada kogu oma pingutuse inimeste peale, kel teie vastu huvi puudub.
     
  3. 3. Mida sihtrühm teie tegevusega seoses internetist otsib? Millega nende tähelepanu võita? Mida neile pakkuda, et nad teiega ühendust võtaksid? Millega saate neile abiks olla ja nõu anda? Millega saavutada see, et nad mõistaksid, teie oletegi „õige valik“ antud valdkonnas.

2 ja 3 võib korrata, kui on mitu tähtsamat sihtrühma, kuid erinevatele gruppidele suunatud sõnumit ei tohiks omavahel segi ajada. Kui sõnum on kõigile, siis ei ole see kellelegi.

Sisu peaksid ideaalis looma eriala asjatundjad. Kui endal ei ole aega kirjutada, siis tuleb leida keegi kellele on ja kes on võimeline ka teemast aru saama. Sisu on iga korraliku kodulehe kõige töö- ja rahamahukam osa, kuid ilma selleta jäävad tulemused kesiseks.

Lisan siia veel viiteid mõningatele varasematele postitustele sisu teemadel:

  1. Mida jälgida kodulehele sisu kirjutamisel?
  2. Sisu tähtsusest
  3. Liiga palju sisu
  4. Töö märksõnadega
[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
Continue reading

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
Continue reading

999 äriideed

Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
Continue reading

Intervjuu Seth Godin’iga

Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
Continue reading

Küsimused Seth Godin’ile

Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
Continue reading

Nüüd on internet väikese tähega!

Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
Continue reading

Sinu positsioon neti.ee otsingus

Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
Continue reading

Info visualiseerimine

Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
Continue reading

Priit Kallas

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *