Kolmanda bänneri saladus

Kolmanda bänneri saladus

[lbmn_commentscount]

Lahendus eilsele bännerite küsitlusele. Nagu ma oletasingi, siis osutus lugejate lemmikuks bänner number C, mille poolt andis hääle üle 60 protsendi vastanutest. See on ka mõistetav arvestades artiklis toodud algandmetega. Nagu Vali Dool oma kommentaaris arvas, kaks bännerit on ju peaaegu ühesugused ja loogiliselt järeldades peaks ju see erinev olema võidumees. Võta näpust!

Minu enda arvamus langes “kõige kiirema kanuu” peale, sest oletasin, et see on intrigeeriv ja meelitab klikkima sellega, et inimesed tahavad teada saada, millega on tegemist. Võta näpust, “kõige kiirem” ja “kanuud süstad” bännerite click through rate oli praktiliselt võrdne.

Taiplik lugeja tõenäoliselt juba aimab, milline bänner teistest kolm korda paremaid tulemusi andis… and the winner is… bänner number B “3-kohaline plastikkanuu”.

3-kohaline plastikkanuu

Möh?! … Mida?

Tunnistan ausalt, et poleks elus seda ennustada osanud ja nagu näha, siis ka 24 hääletajast vaid kaks arvas ära, milline oli kõige rajum bänner. Täna ühe asjaliku turundustegelasega vesteldes pakkus ta võimalikuks põhjuseks välja asjaolu, et tegemist on kõige konkreetsema ja kõige vähem infot sisaldava bänneriga.

Loo moraal: testige A, B, C jne kuni leiate selle lahenduse, mis töötab ning ainult intuitsioonile ja loogikale ei tasu lootma jääda.

… ning õnnitlused kõigile lugejatele, kes on kannatanud välja juba 200 postitust!

See teeb 1,08 postitust päevas ja 7,57 postitust nädalas. Kuna ma enamjaolt postitan vaid tööpäeviti, siis on see päris tihe graafik. Eriti, kui arvestada, et postitan ainult asju, mille puhul ma arvan, et lugejal võib sellest tõeliselt kasu olla.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
Continue reading

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
Continue reading

999 äriideed

Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
Continue reading

Intervjuu Seth Godin’iga

Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
Continue reading

Küsimused Seth Godin’ile

Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
Continue reading

Nüüd on internet väikese tähega!

Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
Continue reading

Sinu positsioon neti.ee otsingus

Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
Continue reading

Info visualiseerimine

Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
Continue reading
[lbmn_commentscount]
    • Peep
    • June 12, 2006

    minu jaoks on küll ilmselge, et b banner on kõige parem. a annab väga ähmase ja trikitava lubaduse: kiireim kanuu, ei ole veenev ja ka mitte nii intrigeeriv, et mingit uudishimu tekitaks. u. "palju parem kui tavaline kanuu". c. räägib liiga paljudest asjadest ja teeb seda tekstiga, mida on lihtsalt palju raskem haarata kui pilti. b. annab pildi ja konkreetse lubaduse.

    • Valdo
    • June 2, 2006

    Lihtsalt uitmõte, aga huvitav milline tulemus oleks siis olnud, kui võitjabänneril oleks paremas ääres ka kolm e kanuu ninaosa pildid olnud, mitte kahe.

    Kuigi tekst ja pilt räägivad erinevatest asjadest, eksisteerib alateadvuse jaoks siiski konflikt – tekstis räägitakse _3-kohalisest_ kanuust ja siis kõrval on _kaks_ kanuud.

    • Teadja
    • June 2, 2006

    bänneri eesmärk loomulikult maks arv klikke saada, tollel ei ole cpc-d nagu adwordsi’l näiteks, kus eesmärgiks tõsiseid huvilisi püüda.

    Äkki on põhjuseks ka siin see, et tüüpiline Eesti pere – 3 liiget ?

  1. Toivo – bänneri eesmärk on imo esmajoones ikkagi klikke saada. Väga hea, kui uudishimust klikiti, järelikult bänner täitis oma eesmärgi uudishimu tekitada 🙂

    • svennu
    • June 2, 2006

    mingi % inimesi on olemas, kes klikib valimatult kõike.

    • Toivo
    • June 2, 2006

    Kas olulised olid klikid või müügitulemuse parandamine? klikkida võidi ka uudishimust, äkki loositakse midagi tasuta välja

 

Leave a Comment

Priit Kallas

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

You may also like...

6 Responses

  1. Toivo says:

    Kas olulised olid klikid või müügitulemuse parandamine? klikkida võidi ka uudishimust, äkki loositakse midagi tasuta välja

  2. svennu says:

    mingi % inimesi on olemas, kes klikib valimatult kõike.

  3. Jaanus says:

    Toivo – bänneri eesmärk on imo esmajoones ikkagi klikke saada. Väga hea, kui uudishimust klikiti, järelikult bänner täitis oma eesmärgi uudishimu tekitada 🙂

  4. Teadja says:

    bänneri eesmärk loomulikult maks arv klikke saada, tollel ei ole cpc-d nagu adwordsi’l näiteks, kus eesmärgiks tõsiseid huvilisi püüda.

    Äkki on põhjuseks ka siin see, et tüüpiline Eesti pere – 3 liiget ?

  5. Valdo says:

    Lihtsalt uitmõte, aga huvitav milline tulemus oleks siis olnud, kui võitjabänneril oleks paremas ääres ka kolm e kanuu ninaosa pildid olnud, mitte kahe.

    Kuigi tekst ja pilt räägivad erinevatest asjadest, eksisteerib alateadvuse jaoks siiski konflikt – tekstis räägitakse _3-kohalisest_ kanuust ja siis kõrval on _kaks_ kanuud.

  6. Peep says:

    minu jaoks on küll ilmselge, et b banner on kõige parem. a annab väga ähmase ja trikitava lubaduse: kiireim kanuu, ei ole veenev ja ka mitte nii intrigeeriv, et mingit uudishimu tekitaks. u. "palju parem kui tavaline kanuu". c. räägib liiga paljudest asjadest ja teeb seda tekstiga, mida on lihtsalt palju raskem haarata kui pilti. b. annab pildi ja konkreetse lubaduse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *