Kolmanda bänneri saladus

Lahendus eilsele bännerite küsitlusele. Nagu ma oletasingi, siis osutus lugejate lemmikuks bänner number C, mille poolt andis hääle üle 60 protsendi vastanutest. See on ka mõistetav arvestades artiklis toodud algandmetega. Nagu Vali Dool oma kommentaaris arvas, kaks bännerit on ju peaaegu ühesugused ja loogiliselt järeldades peaks ju see erinev olema võidumees. Võta näpust!

Minu enda arvamus langes “kõige kiirema kanuu” peale, sest oletasin, et see on intrigeeriv ja meelitab klikkima sellega, et inimesed tahavad teada saada, millega on tegemist. Võta näpust, “kõige kiirem” ja “kanuud süstad” bännerite click through rate oli praktiliselt võrdne.

Taiplik lugeja tõenäoliselt juba aimab, milline bänner teistest kolm korda paremaid tulemusi andis… and the winner is… bänner number B “3-kohaline plastikkanuu”.

3-kohaline plastikkanuu

Möh?! … Mida?

Tunnistan ausalt, et poleks elus seda ennustada osanud ja nagu näha, siis ka 24 hääletajast vaid kaks arvas ära, milline oli kõige rajum bänner. Täna ühe asjaliku turundustegelasega vesteldes pakkus ta võimalikuks põhjuseks välja asjaolu, et tegemist on kõige konkreetsema ja kõige vähem infot sisaldava bänneriga.

Loo moraal: testige A, B, C jne kuni leiate selle lahenduse, mis töötab ning ainult intuitsioonile ja loogikale ei tasu lootma jääda.

… ning õnnitlused kõigile lugejatele, kes on kannatanud välja juba 200 postitust!

See teeb 1,08 postitust päevas ja 7,57 postitust nädalas. Kuna ma enamjaolt postitan vaid tööpäeviti, siis on see päris tihe graafik. Eriti, kui arvestada, et postitan ainult asju, mille puhul ma arvan, et lugejal võib sellest tõeliselt kasu olla.

Tagged with:

6 thoughts on “Kolmanda bänneri saladus”

  • Kas olulised olid klikid või müügitulemuse parandamine? klikkida võidi ka uudishimust, äkki loositakse midagi tasuta välja

  • Toivo – bänneri eesmärk on imo esmajoones ikkagi klikke saada. Väga hea, kui uudishimust klikiti, järelikult bänner täitis oma eesmärgi uudishimu tekitada 🙂

  • bänneri eesmärk loomulikult maks arv klikke saada, tollel ei ole cpc-d nagu adwordsi’l näiteks, kus eesmärgiks tõsiseid huvilisi püüda.

    Äkki on põhjuseks ka siin see, et tüüpiline Eesti pere – 3 liiget ?

  • Lihtsalt uitmõte, aga huvitav milline tulemus oleks siis olnud, kui võitjabänneril oleks paremas ääres ka kolm e kanuu ninaosa pildid olnud, mitte kahe.

    Kuigi tekst ja pilt räägivad erinevatest asjadest, eksisteerib alateadvuse jaoks siiski konflikt – tekstis räägitakse _3-kohalisest_ kanuust ja siis kõrval on _kaks_ kanuud.

  • minu jaoks on küll ilmselge, et b banner on kõige parem. a annab väga ähmase ja trikitava lubaduse: kiireim kanuu, ei ole veenev ja ka mitte nii intrigeeriv, et mingit uudishimu tekitaks. u. "palju parem kui tavaline kanuu". c. räägib liiga paljudest asjadest ja teeb seda tekstiga, mida on lihtsalt palju raskem haarata kui pilti. b. annab pildi ja konkreetse lubaduse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *