Kodulehe optimeerimine

Kodulehe optimeerimine

[lbmn_commentscount]

Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on oluliselt efektiivsem tegevus, kui otsingumootorites reklaami ostmine. See vastab tõele iga mõõdetava näitaja puhul. Otsingutulemustest saabunud külastajad muutuvad suurema tõenäosusega tegutsejateks, kui reklaami kaudu teie lehele jõudnud kasutajad. Need näitajad on vastavalt 4,2 ja 3,6 protsenti.

Otsingutulemusi märgatakse, loetakse ja klikitakse rohkem, kui nende kõrval olevaid reklaame, kuid sellest hoolimata kulutati 2005. aasta lehtede optimeerimisele vaid 12% (660 miljonit dollarit) sellest summast, mis kulub otsingumootoritesse reklaami ostmisele (5,5 miljardit dollarit).

Turundajad kulutavad hulga raha reklaamile jättes tähelepanuta oma kodulehe otsingumootoritele söödavaks tegemise. Tulemuseks on investeeringu väiksem tootlus (ROI) ja lühema ajalised tulemused.

Numbrid on pärit uuringust Top Three Search Marketing Trends to Watch in 2006 (313kB PDF) ja käivad USA kohta, kuid Eestis on olukord ilmselt veelgi närusem. Internetiturundus ja töö lehtede optimeerimisega on meil veel haruldus ja tänu sellele saavad üksikud pioneerid erakordselt häid tulemusi.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

    About us and this blog

    We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

    Request a free quote

    We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

    Subscribe to our newsletter!

    Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

    DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
    Continue reading

    E-turundus eksperiment

    E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
    Continue reading

    999 äriideed

    Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
    Continue reading

    Intervjuu Seth Godin’iga

    Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
    Continue reading

    Küsimused Seth Godin’ile

    Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
    Continue reading

    Nüüd on internet väikese tähega!

    Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
    Continue reading

    Sinu positsioon neti.ee otsingus

    Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
    Continue reading

    Info visualiseerimine

    Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
    Continue reading

    Priit Kallas

    This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

    You may also like...

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *