Klikivabrik: katse tulemused

Sevenline ajaveebi teema enamjaolt ei haaku Klikivabrikuga liitunud saitide teemaga. Selle tõttu ma oma eksperimendile tohutut edu ei oodanud. Arvasin, et tuleb maksimaalselt viis külastust, tuli aga kuus (neist vähemalt üks on väga suure tõenäosusega klikivabrikust). Seega oli CTR 0,06 protsenti ja ühe külastaja hinnaks 4,17 krooni. 4 krooni kliki eest on päris hea hind ja suurematel reklaamiandjatel, kelle sihtgruppi klikivabrik paremini tabab, võib see päris asjalikuks kanaliks osutuda. Jaano mainis, et mõnedest kampaaniatest on isegi üks kuni kaks protsenti CTRi välja pigistatud (tuunimine teeb imesid).

Vaatasin Klikivabrikuga liitunud keskkonnad läbi ja sõelusin välja need, mis mingilgi määral võiksid olla temaatiliselt seotud internetiturundusega. Need kanalid on (number näitab unikaalseid külastajaid tuhandetes):

hinnavaatlus.ee (foorum, tehnika, IT) 13
sekretar.ee (sekretärid, kontoritöö, äri) 12,5
tomahook.net (sõnastik internetis, tõlked) 8,4
digi.ee (arvutiajakiri internetis) 2
arvutimaailm.ee (tehnika, IT, arvutid) 0,9
rahafoorum (investeerimine, raha, foorum) 0,1

Järgmine katse peaks endas sisaldama ainult loetletud kanaleid ja ma arvan, et neis kanalites võiks CTRi saada kaks kuni neli korda suuremaks ja klikihinna alla. Natuke nokitsen selle asja kallal ja siis teen suure tõenäosusega ära.

Seniks aga teeks veel ühe katse. Blog.tr.ee reklaampostitus maksab samuti 25 krooni. Natukene mõõdetamatuks teeb siin asja see, et postitus võiks teoreetiliselt ka ise topi sattuda ja reklaampostitusel tehtud klikkide eristamine tavalistest. Elu on kompromiss 🙂 Tulemustest homme…

6 thoughts on “Klikivabrik: katse tulemused”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *