Kinnisvara(h)aid

Kinnisvara(h)aid

[lbmn_commentscount]

Mõtlesin mida oma kinnisvaraga peale hakata ja kolasin mööda City24 keskkonda. Mulle on alati arusaamatuks jäänud, miks nii paljud kinnisvarategelased ei viitsi korralikult tööd teha.

Piltide kvaliteet on rämps, pildid näitavad vaid murdosa korterist. Mu oma hiljutine kogemus korteri üürile andmisega näitas seda, et kui vähekenegi korralikult infot esitada, siis väsib käsi telefoni tõstmisest ära.

Tuulamise käigus leidsin oma korteri koopia, mida kõrvalmajas müüakse ja mis oli müügis kahe maakleri poolt. allpool on toodud ekraanipildid nendest kuulutustest. Tõenäoliselt on nende maaklerite tasu samas suurusjärgus aga üks neist on viitsinud pool tundi tööd teha teine aga mitte:

Masendav kinnisvarakuulutus

Korralik kinnisvarakuulutus

Veel ühe markantse näitena võin tuua kunagise kuulutuse, mille leidsin sõbraga kinnisvaraportaale sirvides. Pakuti müügiks Vanalinna 158 ruutmeetrist korterit hinnaga ligi 10 miljonit krooni. Korterist oli, tõenäoliselt maailma kõige odavama fotokaga tehtud piltidel, näha vaid umbes 20 ruutmeetri nurki ja põrandapragusid. Ma arvan, et selle korteri maakleritasu võis vabalt küündida paarisaja tuhande kroonini aga see kuulutus nägi välja nagu müüdaks 18 ruutmeetrist kööktuba liinidel.

Andke inimestele infot, siis läheb elu heaks. Tehke oma koduleht ja pakutav sisu informatiivseks ning ärge ajage kasutajaid närvi.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
Continue reading

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
Continue reading

999 äriideed

Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
Continue reading

Intervjuu Seth Godin’iga

Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
Continue reading

Küsimused Seth Godin’ile

Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
Continue reading

Nüüd on internet väikese tähega!

Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
Continue reading

Sinu positsioon neti.ee otsingus

Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
Continue reading

Info visualiseerimine

Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
Continue reading
[lbmn_commentscount]
  1. No kui inimene müüb asju mille vahendustasu ulatub sadadesse tuhandetesse siis võiks ju endale lubada kahekümne tonni eest pildistamisvahendeid.

    Kui nad seda ei tee, siis tünga saab ju ikkagi klient kelle vara käib vaatamas vähem inimesi, kui võiks ja seega jääb saamata ka maksimaalne hind (päris huvitav inf kinnisvaramaaklerite kohta on raamatus Freakonomics, soovitan lugeda).

  2. Tänapäeval vist ikka maaklerid otsivad ise müüjaid ja panevad jõuga kuulutused müüki ilmselt ise selle inimesega rääkimata. Kui nii käitud, siis kussa ikka pilte võtad. Niito sait on http://www.hydra.ee/ millega saab neid saite sirvida päris okeilt.

    A piltide tegemise kunst on ka suur asi, sul peab ikka normaalne lainurk toru olema, et kvaliteetselt teha. Krdi seebikarbid tahavad kaugust saada, et midagi peale jääks, pisitoaliseid nendega ei pildista.

  3. Eks see kipub nii olema, et omanikul on müügiga kiire ja ta annab oma korteri mitmele maaklerile müüa. Maakler jälle vaatab, et seda korterit müüvad ka konkurendid ja ei viitsi eriti vaeva näha ning paneb oma lehele/accoundile välja minimaalse infi.

    Kokkuvõttes ei võida ei omanik ega ostja.

 

Leave a Comment

Priit Kallas

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

You may also like...

3 Responses

  1. Aarne says:

    Eks see kipub nii olema, et omanikul on müügiga kiire ja ta annab oma korteri mitmele maaklerile müüa. Maakler jälle vaatab, et seda korterit müüvad ka konkurendid ja ei viitsi eriti vaeva näha ning paneb oma lehele/accoundile välja minimaalse infi.

    Kokkuvõttes ei võida ei omanik ega ostja.

  2. Validool says:

    Tänapäeval vist ikka maaklerid otsivad ise müüjaid ja panevad jõuga kuulutused müüki ilmselt ise selle inimesega rääkimata. Kui nii käitud, siis kussa ikka pilte võtad. Niito sait on http://www.hydra.ee/ millega saab neid saite sirvida päris okeilt.

    A piltide tegemise kunst on ka suur asi, sul peab ikka normaalne lainurk toru olema, et kvaliteetselt teha. Krdi seebikarbid tahavad kaugust saada, et midagi peale jääks, pisitoaliseid nendega ei pildista.

  3. priit says:

    No kui inimene müüb asju mille vahendustasu ulatub sadadesse tuhandetesse siis võiks ju endale lubada kahekümne tonni eest pildistamisvahendeid.

    Kui nad seda ei tee, siis tünga saab ju ikkagi klient kelle vara käib vaatamas vähem inimesi, kui võiks ja seega jääb saamata ka maksimaalne hind (päris huvitav inf kinnisvaramaaklerite kohta on raamatus Freakonomics, soovitan lugeda).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *