Kiire lahendus rahamuredele

Kiire lahendus rahamuredele

[lbmn_commentscount]

Türisalu pank

Viirusturundus, nakkusturundus, viral marketing. Nagu enamjaolt ikka pole head lahendused seotud mingi kindla brändiga. Antud juhul on muidugi Hansapanga Swedbanki viide arusaadav.

Üldiselt kipub nii olema, et tõeliselt levivat nakkusturundust garanteerida ei ole võimalik. On palju asju, mis õigesti tehes võivad edule kaasa aidata, aga inimeste käitumine on siiski väga ennustamatu…

Autorit ma küll ei tea, aga suurepärane töö!

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
Continue reading

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
Continue reading

999 äriideed

Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
Continue reading

Intervjuu Seth Godin’iga

Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
Continue reading

Küsimused Seth Godin’ile

Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
Continue reading

Nüüd on internet väikese tähega!

Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
Continue reading

Sinu positsioon neti.ee otsingus

Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
Continue reading

Info visualiseerimine

Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
Continue reading
[lbmn_commentscount]
  1. Ma nimetaks viraliks kõike seda, mis ise levib. Kas see sisaldab ka turundussõnumit ei ole siin oluline.

    Maailma kõigi aegade kõige viralim asi Numa Numa on saanud üle 700 miljoni vaatamise ja selle kohta kirjutas “word of mouth”-mees Dave Balter: “Gary captured lightning in a bottle and there wasn’t a brand in sight” (http://www.dreamgrow.ee/25-word-of-mouth-manual/).

  2. Pingback: Natuke Deformeerunud » Blog Archive » Statoil - tangi tuimalt

  3. Reklaamidega mängimine on üks toredamaid kaasaegseid hobisid. See näitab ilmekalt, et me näeme reklaami osana oma elukeskkonnast.

    Türisalu panga “reklaam” ei ole vast viral vaid lihtsalt photoshoppi valdava muusikasõbra näpuharjutus. Nii nagu on aadressil http://ndb.zoomflash.net minu kui autojuhi ja teataval määral fototöötlust oskava tegelase hetkeline protest bensiinihindade vastu.

    Muidugi see töötab reklaamina. Kuid sõnum on nende kahe “reklaami” puhu pigem selle vaatajas kinni.

 

Leave a Comment

Priit Kallas

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

You may also like...

3 Responses

  1. kuldar says:

    Reklaamidega mängimine on üks toredamaid kaasaegseid hobisid. See näitab ilmekalt, et me näeme reklaami osana oma elukeskkonnast.

    Türisalu panga “reklaam” ei ole vast viral vaid lihtsalt photoshoppi valdava muusikasõbra näpuharjutus. Nii nagu on aadressil http://ndb.zoomflash.net minu kui autojuhi ja teataval määral fototöötlust oskava tegelase hetkeline protest bensiinihindade vastu.

    Muidugi see töötab reklaamina. Kuid sõnum on nende kahe “reklaami” puhu pigem selle vaatajas kinni.

  2. Priit says:

    Ma nimetaks viraliks kõike seda, mis ise levib. Kas see sisaldab ka turundussõnumit ei ole siin oluline.

    Maailma kõigi aegade kõige viralim asi Numa Numa on saanud üle 700 miljoni vaatamise ja selle kohta kirjutas “word of mouth”-mees Dave Balter: “Gary captured lightning in a bottle and there wasn’t a brand in sight” (http://www.dreamgrow.ee/25-word-of-mouth-manual/).

  1. July 9, 2008

    […] Priit kirjutab Sevenline blogis viralist ja Türisalu panga reklaamist. […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *