Hinnavaatlus

Hinnavaatlus

[lbmn_commentscount]

Kui teil peaks juhuslikult tekkima mõte teha keskkond, mille ivaks on arvutikaupade hindade jälgimine, siis millise paremeetri järgi te kasutajatele kuvatavat infot sorteeriksite (vaikimisi)?

Kuidas sorteerida?

View Results

Loading ... Loading ...
[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
Continue reading

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
Continue reading

999 äriideed

Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
Continue reading

Intervjuu Seth Godin’iga

Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
Continue reading

Küsimused Seth Godin’ile

Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
Continue reading

Nüüd on internet väikese tähega!

Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
Continue reading

Sinu positsioon neti.ee otsingus

Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
Continue reading

Info visualiseerimine

Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
Continue reading
[lbmn_commentscount]
  1. Seth Godin räägib asjade järjestamisest Alphabetical order is obsolete http://sethgodin.typepad.com/seths_blog/2008/03/alphabetical-or.html

    • Anc
    • January 12, 2008

    Hinnavaatluse puhul peaks lähtuma eelkõige hinnast. Tähestikulises järjestuses tooteid reastades võiks portaali nimi olla Tähevaatlus või Nimevaatlus või K-Vaatlus. Praegu kõlbaks ka Tagurpiditähevaatlus.
    Aga hindade vaatlemisest… Kui järjestame odavamast kallimaks, siis peame me külastajaid vaesteks ja säästumarketiinimesteks. Seda me ju ei taha, me ei taha neid selliste hinnangutega solvata. Kui reastame kallimast odavamaks, siis peame kasutajat a priori kröösuseks, mida me samuti ei soovi.
    Jääb üle 2 varianti. Reastame tooted alustades keskmise hinnaga tootest ja ülejäänud tooted järjestatakse selle alusel, kuidas nende hind keskmisest hinnast kaugeneb, mõlemas suunas. Aga veelgi õiglasem (ikka seetõttu, et kasutaja end solvatuna ei tunneks) oleks reastada tooted mediaanhinna alusel.

  2. See ahnus on põnev teema. Äki peaksime ÄPs ka reastama uudised defooldina alfabeetiliselt pealkirja esimese sõna järgi ja siis saab lugeja klikata nii, et tuleks uusi uudiseid ka, mitte ainult info, et AAA patareid on kallinevad läinud. Siiski ma ei tee veebiosakonnale ettepanekut veel 🙂

  3. OK! Tegemist oli irooniaga, sest see featuur on mind juba pikalt imestama pannud. Hinnavaatlus.ee sordib nimekirju tagurpidi tähestikulises järjekorras, mis ei paista esmapilgul kuigi mõtteka tegevusena. Ivo kommentaaril on iva kui meil oleks nimekirjas serverid ja läpparid koos, aga kuna on ainult läpparid, siis on kasutajasõbralikum reastada need hinna järgi kasvavalt.

    Miks hinna vaatlus sunnib kasutajaid lisaklikki tegema? Nende server saab ju ka topelt koormuse, kui iga nimekirja kuvatakse topelt alguses tagurpidi tähestikuliselt ja siis kasutaj sordib hinna järgi.

    Üks võimalik põhjus on laiskus. Vaevalt, et nad seda märganud pole, lihtsalt ei viitsi ära teha. Teine on lollus. Tegijad ei saa aru, mida nende kasutajad tegelikult vajavad. Kolmas on ahnus. Iga ümbersortimine annab neile juurde ühe page view, mille saab reklaamiostjale rõõmsalt maha müüa.

    Olgu kuidas on. Hinnavaatlus on ikkagi väga hea teenus ja olenemata piinavast lisaklikist kasutan seda vapralt edasi.

    • Ivo
    • January 10, 2008

    Nii ja naa, võiks öelda nii, et mida mitmekesisem on listing seda enam peaks ta olema alfabeetiline, detailsuse kasvades muutub olulisemaks hind

 

Leave a Comment

Priit Kallas

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

You may also like...

5 Responses

  1. Ivo says:

    Nii ja naa, võiks öelda nii, et mida mitmekesisem on listing seda enam peaks ta olema alfabeetiline, detailsuse kasvades muutub olulisemaks hind

  2. Priit says:

    OK! Tegemist oli irooniaga, sest see featuur on mind juba pikalt imestama pannud. Hinnavaatlus.ee sordib nimekirju tagurpidi tähestikulises järjekorras, mis ei paista esmapilgul kuigi mõtteka tegevusena. Ivo kommentaaril on iva kui meil oleks nimekirjas serverid ja läpparid koos, aga kuna on ainult läpparid, siis on kasutajasõbralikum reastada need hinna järgi kasvavalt.

    Miks hinna vaatlus sunnib kasutajaid lisaklikki tegema? Nende server saab ju ka topelt koormuse, kui iga nimekirja kuvatakse topelt alguses tagurpidi tähestikuliselt ja siis kasutaj sordib hinna järgi.

    Üks võimalik põhjus on laiskus. Vaevalt, et nad seda märganud pole, lihtsalt ei viitsi ära teha. Teine on lollus. Tegijad ei saa aru, mida nende kasutajad tegelikult vajavad. Kolmas on ahnus. Iga ümbersortimine annab neile juurde ühe page view, mille saab reklaamiostjale rõõmsalt maha müüa.

    Olgu kuidas on. Hinnavaatlus on ikkagi väga hea teenus ja olenemata piinavast lisaklikist kasutan seda vapralt edasi.

  3. See ahnus on põnev teema. Äki peaksime ÄPs ka reastama uudised defooldina alfabeetiliselt pealkirja esimese sõna järgi ja siis saab lugeja klikata nii, et tuleks uusi uudiseid ka, mitte ainult info, et AAA patareid on kallinevad läinud. Siiski ma ei tee veebiosakonnale ettepanekut veel 🙂

  4. Anc says:

    Hinnavaatluse puhul peaks lähtuma eelkõige hinnast. Tähestikulises järjestuses tooteid reastades võiks portaali nimi olla Tähevaatlus või Nimevaatlus või K-Vaatlus. Praegu kõlbaks ka Tagurpiditähevaatlus.
    Aga hindade vaatlemisest… Kui järjestame odavamast kallimaks, siis peame me külastajaid vaesteks ja säästumarketiinimesteks. Seda me ju ei taha, me ei taha neid selliste hinnangutega solvata. Kui reastame kallimast odavamaks, siis peame kasutajat a priori kröösuseks, mida me samuti ei soovi.
    Jääb üle 2 varianti. Reastame tooted alustades keskmise hinnaga tootest ja ülejäänud tooted järjestatakse selle alusel, kuidas nende hind keskmisest hinnast kaugeneb, mõlemas suunas. Aga veelgi õiglasem (ikka seetõttu, et kasutaja end solvatuna ei tunneks) oleks reastada tooted mediaanhinna alusel.

  5. Priit says:

    Seth Godin räägib asjade järjestamisest Alphabetical order is obsolete http://sethgodin.typepad.com/seths_blog/2008/03/alphabetical-or.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *