Ema otsib

DoubleClick Performics poolt läbiviidud uuring näitab, et emad (“moms” segment) kasutavad väga agaralt otsingumootoreid enne ostude sooritamist (on/off-line) ja reiside planeerimisel. (Searcher Moms – A Search Behavior and Usage Study).

86 protsenti küsitletutest arvas, et otsingumootorid on kõige efektiivsem meetod info hankimiseks. 70 protsenti emadest kasutab otsingumootoreid info kogumiseks enne online ostu sooritamist ja 57 protsenti teeb seda ka offline ostude korral. 64 protsenti kasutab otsingumootoreid selleks, et leida konkreetset kohta kust osta.

Tulemusi kommenteerides ütles Scott Haiges, ROI Research Inc juht, et sellele sihtgrupile reklaamides peaks kindlustama, et kampaania sisaldaks endas ka hästi planeeritud otsingumootorite-kampaaniat.

See on oluline signaal praegu veebis kehvasti esindatud suurtele kaubanduskeskustele ja jaekettidele. Meil pole isegi kõige progressiivsemad tegijad veel seda mõtet pähe saanud, et jooksvatesse kampaaniatesse otsingumootoreid kaasata. Ameeriklased on meist selles osas 3-4 aastat ees. See aga annab vaba vee neile, kes kohe praegu katsetama asuvad.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *