EBSi E-äri kursuse loeng

EBSi E-äri kursuse loeng

[lbmn_commentscount]

Nagu lubatud, riputan siia üles EBSi loengu slaidid. Tänud Katri Keremile. Loodetavasti saite midagi uut teada ja leiate sellele ka praktilist rakendust. Siit saab alla laadida loengu PDFi.

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

Veebikoolitus tegijatele (WordPress)

DreamGrow korraldatav WordPressi koolitus internetiturundajatele toimub 17. juuni 2009. Koolitus on mõeldud…
Continue reading

E-turundus eksperiment

E-turundus eksperiment toimub DreamGrow veebis. Eksperimendi eesmärgiks on selgitada, kui palju saab…
Continue reading

999 äriideed

Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal…
Continue reading

Intervjuu Seth Godin’iga

Nüüd on üleval intervjuu Seth Godin'iga, mille tarbeks hiljuti küsimusi kogusime. Intervjuu…
Continue reading

Küsimused Seth Godin’ile

Eelmine nädal leppisin Seth Godin'iga kokku, et teen temaga intervjuu. Kui soovid…
Continue reading

Nüüd on internet väikese tähega!

Natuke vähem kui aasta tagasi kirjutasin, et internet kirjutatakse suure ja väikese…
Continue reading

Sinu positsioon neti.ee otsingus

Panime DreamGrow lehele üles vahendi, mis aitab teada saada, millisel postitsioonil on…
Continue reading

Info visualiseerimine

Natuke ajaviidet :) Leidsin huvitava mänguasja nimega Wordle. Sellega saab blogisid ja…
Continue reading
[lbmn_commentscount]
    • Peep
    • November 10, 2007

    Üldlevinud väide on see, et üle 75% klikkidest google otsingutulemustes tehakse orgaanilistel otsingutulemustel ja u.25% adwordsi tekstireklaamidel. Siin loengu pdf-is on ka sama väide sees. Kust see info pärit on?

    Minu kogemus näitab täiesti vastupidist tulemust. Soome google otsingus, kus mul on samal ajal üleval adwords reklaamid ja kus orgaanilistes tulemustes olen nr.1 samade märksõnadega, tuleb 63-75% klikkidest makstud reklaamidele ja väiksem osa orgaanilistele tulemustele. Huvitav kas see on soomlaste eripära, et nad usaldavad tekstireklaame rohkem või milles probleem.

    Näiteks:
    huonekalut http://www.google.fi/search
    sohvat http://www.google.fi/search
    tuolit
    http://www.google.fi/search

 

Leave a Comment

Priit Kallas

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

You may also like...

1 Response

  1. Peep says:

    Üldlevinud väide on see, et üle 75% klikkidest google otsingutulemustes tehakse orgaanilistel otsingutulemustel ja u.25% adwordsi tekstireklaamidel. Siin loengu pdf-is on ka sama väide sees. Kust see info pärit on?

    Minu kogemus näitab täiesti vastupidist tulemust. Soome google otsingus, kus mul on samal ajal üleval adwords reklaamid ja kus orgaanilistes tulemustes olen nr.1 samade märksõnadega, tuleb 63-75% klikkidest makstud reklaamidele ja väiksem osa orgaanilistele tulemustele. Huvitav kas see on soomlaste eripära, et nad usaldavad tekstireklaame rohkem või milles probleem.

    Näiteks:
    huonekalut http://www.google.fi/search
    sohvat http://www.google.fi/search
    tuolit
    http://www.google.fi/search

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *