EBS loeng

Eile pidasin EBSis loengu internetiturundusest. Aitäh Katri Keremile selle võimaluse eest. Tänan kõiki, kes kohale tulid ja loodan, et oli huvitav. Nagu lubatud panen siia välja ka viidatud lingid ja ka PDFi presentatsiooni slaididest. Neile kes ettekannet ei näinud, ei pruugi slaididest suurt kasu olla, sest need on mõeldud just lisaks jutule mitte eraldi infoallikana.

Nüüd siis viidete juurde:

Sisustruktuuri loomisel ja keskkonna arendamisel kasutan sellist lihtsat Exceli tabelit.

Search Engine Rankings abil saab näha, millisel positsioonil on keskkond erinevates otsingumootorites mingi märksõna sisestamisel.

Märksõna otsing Elioni lehel annab aimu sellest, kui palju mingit märksõna neti.ee keskkonnas ühe nädala jooksul otsitakse. Selle vahendi miinuseks on see, et tulemusi saab ühe sõna kaupa. Näiteks: kui sisestate kasutatud autod saate vastuseks auto ja kasutatud otsingute summa. Selle vahendi rahvusvahelised analoogid võib leida siit (tihti väga aeglane) ja siit.

Kui palju linke teie kodulehele viitab saab teada Marketleap Link Popularity Check abil. Sealt saab teada ka seda, kui palju teie keskkonna alamlehtedest on otsingumootorites indekseeritud (Search Engine Saturation) ja samuti seda, mis positsioonil te otsingumootorites olete (Keyword Verification)

Selleks, et oma koduleht otsingumootoritele meeldivaksks teha peab kodulehe sisuhaldustarkvara vastama järgmistele tingimustele.

Koht kust sai alguse Eesti esimene Google pomm, mille üheks eesmärgiks oli proovida, kuidas lingid töötavad.

Colour Contrast Analyser aitab välja selgitada, kas valitud värvid on ikka kasutaja silmadele mõeldes hea valik või mitte.

Lühike ülevaade Google Analytics teenusest ja lisaks koodijupp, mille abil saab jälgida ka Eesti otsingumootoritest tulevaid päringuid.

Kogu suurepärane pildimaterjal minu slaididel on pärit saidist stock.xchng.

Tagged with:

1 thought on “EBS loeng”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *