Anna kliendile võimalus osta

Käisin täna SEBi internetipangas ja märkasin, et arvel on liiga palju raha. Olin paanikas, mida nüüd teha! Pikaks ajaks ei taha raha kinni panna. Vajutasin reklaamile, mis ütles „Loe ettevõtte vabade vahendite paigutamisest siit“. See viis mind lehele pealkirjaga Vabade vahendite paigutamise põhimõtted.

SEB vabad vahendid

Suurepärane! Kui nüüd pakkumise tingimused ja tootlus välja arvata (mis on kauplemise objektiks), siis on tegu väga informatiivse ja asjaliku lehega. Probleem on aga selles, et ma ei saa protsessi algatada. Vähe sellest, et pole kontaktivormi või „kliki siin“, isegi menüüs puudub viide sellele, kust võiks soovikorral tellimisega alustada.

Ma oletan, et SEB tahab, et ettevõtted seda võimalust kasutaksid, aga kontaktivõtmise ja protsessi algatamise võimalus on viidud natuke eemale, et inimesed saaksid ikka kaaluda oma otsuseid ja uisa-päisa ei otsustaks.

Moraal? Ära sunni külastajat otsima, kuidas tellida, osta, liituda…

You may also like...

1 Response

  1. kristjan says:

    Klassikaline reklaami juhtub. Kurb aga tõsi.
    Eestis keskkondades teevad paljud reklaami ja kui keegi klikib siis on okou. Ei saagi mingit infot kuidas ma kohe asja osta saaks.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.