Ajaveebid ja ärimaailm

New York Times kirjutab (vajalik tasuta registreerimine), et kuna firmad hakkavad märkama ajaveebide potentsiaali, siis seab see kahtluse alla ajaveebnike sõltumatu ja mässulise imago. Firmadele on ajaveebid olulised, sest neis toimub vahetu ja vaba suhtlus, mille käigus on kasutajad avatud ajaveebniku mõjutustele. Mõned nopped artiklist:

  • internetiturunduse firma USWeb pakub paljudele ajaveebmikele raha selle eest, kui nad oma postitustes nende kliente mainivad või nende veebilehtedele lingivad.
     
  • USA firmad kulutavad sel aastal ajaveebides reklaamimisele ja turundamisele ligikaudu 50-100 miljonit dollarit.
     
  • Audi näitas kevadel ligikaudu 70 miljonit reklaami 286 ajaveebis, mis linkisid tihti mitte Audi lehele vaid teistele ajaveebidele, kus räägiti uuest A3 mudelist.
     
  • Volvo kulutas MSN Spaces keskonnas mitu miljonit dollarit ja on tulemustega rahul. Aprillist alates on kasutajad loonud viis miljonit lehte, mis räägivad Volvost ja Volvo veebsaiti on sealt jõudnud miljon külastajat.

Kas Eesti tingimustes on selline asi võimalik? Mingis ulatuses kindlasti, kuid meie väiksuse tõttu ei pruugi mõned meetodid tuult alla võtta.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.