50 millisekundit

Mõni aeg tagasi kirjutasin, et nii öelda “valesse kohta” sattunud külastaja lahkub kodulehelt ligikaudu 30 sekundiga. Kanadas on valminud uuring, mis väidab, et tegelikult teeme me otsuse, kas leht meile meeldib või mitte, sekundi murdosa jooksul (Web users judge sites in the blink of an eyeGitte Lindgaard).

Aju teeb otsuse nii kiiresti, kui silmad jõuavad informatsiooni vastu võtta. Katsealustele näidati vilksamisi veebilehti 50 millisekundi jooksul ja siis pidid nad otsustama, kas tegemist oli hea või halva lehega. Tulemusi võrreldi pikema aja jooksul antud hinnangutega ja need langesid suures osas kokku.

Unless the first impression is favourable, visitors will be out of your site before they even know that you might be offering more than your competitors.

Oluline on tähele panna, et esmamulje on väga püsiv ja seda on raske hiljem muuta. Põhjuseks on see, et inimestele meeldib, kui neil on õigus ja nad tahavad endale tõestada, et nende esimene reaktsioon oli õige.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.