Hea mulje 30 sekundiga

Oma klientide lehtede statistikaid jälgides vaatan ma alati ühe näitajana, kui suur on alla 30-sekundiliste külastuste osakaal. Külastajad, kes viibivad lehel vähem kui 30 sekundit ei pidanud seda lehte tähelepanu vääriliseks. Kas tundus leht kasutajale “imelik” või ta nägi, et sellel ei ole infot, mida ta ootas. Siin on tähtis mõista, et inimene võib lahkuda ka juhul, kui lehel olev info on täpselt see, mida ta otsis aga ta lihtsalt ei märka seda. Võib arvata, et inimene kes lehelt sellisel moel lahkus ei ole ka väga motiveeritud tulevikus tagasi tulema. Oluline on jätta hea esimene mulje ja siis on juba aega kasutajat edasi suunata.

Kõige parem tulemus, mis ma olen saavutanud on see, et 30-sekundiliste külastuste osakaal on 29 protsenti kõigist külastustest. Arvan seda, et hea tulemus on kui see number on alla poole.

Chris Garrett Performancing’ust kirjutab artiklis Make A Great First Impression In 30 Seconds Or Less, kuidas külastajale 30 sekundiga head muljet jätta ja talle öelda, et ta on õiges kohas. Kuigi artikkel on kirjutatud ajaveebe silmas pidades kehtivad need nõuanded pea iga veebilehe puhul.

You may also like...

5 Responses

  1. siim helmes says:

    Hm, kas Webalizer on ka näiteks suuteline seda näitama? Või milline tasuta mootor näiteks?

  2. priit says:

    Ma üritan sellel teemal lähiajal natukene pikemalt kirjutada. Lühike vastus on AWStats http://awstats.sourceforge….

  1. November 30, -0001

    Tasuta statistikatarkvara

    Tänapäeval on tasuta ehk vabatarkvarana saadaval põhiliselt kolm statistika paketti. Analog, AWStats ja Webalizer. Saadaval on ka mitmeid veebipõhise teenusena pakutavaid lahendusi, milles kõige märkimisvää…

  2. November 30, -0001

    50 millisekundit

    Mõni aeg tagasi kirjutasin, et nii öelda “valesse kohta” sattunud külastaja lahkub kodulehelt ligikaudu 30 sekundiga. Kanadas on valminud uuring, mis väidab, et tegelikult teeme me otsuse, kas leht meile…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.