Kodulehe sisu

Kirjuta asjalikke ja kodulehe külastajale vajalikke artikleid. Jube suure hulga ettevõtete kodulehtedel on sisuks toodete ja teenuste üldine kirjeldus, hinnainfo ning teave selle kohta kust ja kuidas ost sooritada. See aga tähendab, et need lehed müüvad peamiselt neile, kes on otsustanud juba antud ettevõttega äri ajada või otsivad konkreetse toote või teenuse kohta täpsemat infot.

Ostufaase on aga ju ka selliseid, kus ostjat ei huvita mitte hind ja näitajad vaid pigem üldisem jutt, kuidas toodet valida, mida silmas pidada, miks on üks valik teisest kallim jne. Sellises ostufaasis olevaid inimesi on ju lihtsam mõjutada, kui neid, kes asjad juba endale selgeks teinud.

Peamiseks põhjuseks paistab siin olevat ettevõtete suutmatus sellist sisu luua. Tihti ei viitsita lehele lisada rohkem infot, kui esmane kaal, mõõt ja hind. Selliselt käitudes ei tasu aga imestada kui odavam pakkuja kliendi omale saab. Kliendil polegi ju midagi muud peale hinna võrrelda.

Kirjuta asjalikke ja kodulehe külastajale vajalikke artikleid, mis aitavad neil otsuseid langetada ja näitavad ettevõtet asjatundliku abimehena. Selline tegevus on aeganõudev, kuid tasub end kindlasti ära.

Lisa infot veebi kirjutamise kohta leiab siit: Mida jälgida kodulehele sisu kirjutamisel?

You may also like...

1 Response

  1. November 30, -0001

    Sisu tähtsusest

    Ma olen suur sisu sõber. Mida rohkem sisu kodulehele pannakse seda rõõmsamaks läheb minu tuju. Olen arvamusel, et sisu on toimiva kodulehe kõige olulisem osa ja ilma selleta on väga raske oma keskkonda kasutaj…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.